۰ نفر

ورزشگاه قم ساخته نشده، فرو ریخت! + فیلم

۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۹
کد خبر: 701087
ورزشگاه قم ساخته نشده، فرو ریخت! + فیلم

بر اثر بارش های شب گذشته سقف مجموعه ورزشی در حال ساخت پردیسان قم فرو ریخت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، صبح امروز تصاویری از تخریب سقف ورزشگاه در حال تکمیل ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم در شبکه های اجتماعی منتشر شد. تصاویری که نشان می‌داد که بخشی از سازه این مجموعه به همراه سقفی که در سال جاری ساخته شده بود بر اثر بارش برف شب گذشته قم تخریب شده است.

ورزشگاهی که در سال‌های اخیر چالش ها و حواشی مختلفی را پشت سر گذاشته است از عدم تکمیل آن پس از ۱۲ سال تا تبدیل شدن به چراگاه گوسفندان.

کلنگ این ساخت این مجموعه پر حاشیه در سال ۱۳۸۸ زده شد و قرار بود در سال ۱۳۹۲ افتتاح شود اما بعد از گذشت بیش از یک دهه فقط پیشرفتی ۵۰ درصدی داشت همچنان تکمیل نشده بود.

در سفر سال گذشته حجت الاسلام و المسلیمن رئیسی به استان قم مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این ورزشگاه تخصیص یافت و ساخت این مجموعه  با سرعت آغاز شد و مدیر کل ورزش و جوانان قم نیز بیان کرد که این مجموعه در نیمه اول سال ۱۴۰۲ افتتاح می شود.

اما بر اثر بارندگی های شب گذشته بخش سقف آن تخریب شد تا  نشان دهد طلسم تکمیل ساخت این ورشگاه شکستنی نیست.

اداره کل ورزش و جوانان قم در اطلاعیه در رابطه اتفاق شب گذشته عنوان کرد: طبق مشاهدات میدانی به عمل آمده از سالن ورزشی در حال ساخت ۴۵۰۰ نفر پردیسان، شب گذشته تنها قسمتی از پوسته در حال اجرای سقف این سالن ورزشی فرو ریخته است.

با توجه به اینکه مجری این پروژه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است و در حال حاضر نیز پیمانکار امور و نظارت آنرا بر عهده دار، اداره کل ورزش و جوانان استان منتظر نظر کارشناسی از سوی ساخت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در مورد دلایل این اتفاق است.