۰ نفر

انفجار در تهران / توضیحات سخنگوی آتش نشانی

۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۵۵
کد خبر: 699408
انفجار در تهران / توضیحات سخنگوی آتش نشانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: این حادثه یک زن و شوهر را دچار مصدومیت کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حادثه انفجار مواد محترقه در حکیمیه خیابان سازمان آب به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ایستگاه شماره ۵۶ به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند گفت: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه مسکونی زمانی که پدر خانواده در قسمت بالکن مشغول جابجایی یک بطری شیشه حاوی مواد محترقه از جمله اکلیل سرنج داشته ناگهان این مواد دچار انفجار می شود.

ملکی با بیان اینکه این انفجار منجر به آتش سوزی نشد گفت: شدت این انفجار شیشه های این ساختمان را تخریب و پدر خانواده ۴۲ ساله نیز از ناحیه پا آسیب دید همچنین مادر خانواده نیز دچار آسیب دیدگی جزیی شده که هر ۲ مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: هنوز زمان زیادی تا شب چهارشنبه سوری مانده به همین منظور از شهروندان درخواست می شود از نگهداری و فعالیت مواد محترقه در منازل و اماکن تجمعی پرهیز کنند.