۰ نفر

پدر کیان پیرفلک از شهادت فرزندش بی اطلاع است! + استوری دردناک عموی کیان

۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۷
کد خبر: 689365
پدر کیان پیرفلک از شهادت فرزندش بی اطلاع است! + استوری دردناک عموی کیان

عموی کیان پیرفلک با اشاره به خبری پدرش از درگذشت کیان نوشت: کیان عزیزم امروز ۳۲روز از پرپرکردن تو و بی‌خبربودن بابامیثم از این مصیبت می‌گذرد. الان پیش پدرت هستم روی تخت افتاده است. بدن ورزیده و تنومندش اکنون بسیار نحیف و پژمرده شده اما همچنان برای در آغوش‌گرفتنت لحظه‌شماری می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اعتماد آنلاین؛ عموی کیان پیرفلک در یک پست اینستاگرامی با اشاره به اینکه ۳۲ روز از فوت او می‌گذرد از وضعیت پدر کیان پیرفلک و بی‌خبری او از این حادثه نوشت.

مهرداد، عموی کیان پیرفلک در پیج اینستاگرام خود نوشت: کیان عزیزم امروز ۳۲روز از پرپرکردن تو و بی‌خبربودن بابامیثم از این مصیبت می‌گذرد. الان پیش پدرت هستم روی تخت افتاده است. بدن ورزیده و تنومندش اکنون بسیار نحیف و پژمرده شده اما همچنان برای در آغوش‌گرفتنت لحظه‌شماری می‌کند و باانگیزه و امید سعی می‌کند با جراحت‌هایش کنار بیاید و آنهارا به امید بازگشت به اغوش خانواده و تماشایت تحمل کند. حتی به من گفت اگر من مجروح شدم و توانایی حرکتی‌ام مشکل پیدا کرده، بازم شاکر هستم در عوض خدا را شکر می‌کنم که بچه‌هایم سالم هستند. اگر کیان گلوله می‌خورد من چکار می‌کردم؟ می‌بینی پدرت به عشق دیدار تو بیش از ۱۳بار بیهوشی و عمل را تحمل کرده و همچنان لبخند می‌زند. من چگونه می‌توانم به میثم بگویم سنگ‌دلان جاهل قلب مهربان و پراز امیدت را با سرب داغ سوزاندند؟! 

پدر کیان پیرفلک

اکنون تن مجروح و پاره‌پاره شده پدر با پاهای بی‌جان چگونه یارای تحمل شنیدن این مصیبت را خواهد داشت؟!

از طرف دیگر اگر از او پنهانش کنم و زمان سپری شود روبه‌روشدنش را با سنگ سرد مزارت چگونه توجیه کنم؟! اکنون این پارادوکس و تعارض عظیم چگونه قابل حل است؟

عموی کیان پیرفلک: پدر کیان فکر می‌کند او هنوز زنده است+ عکس