۰ نفر

قتل بستنی فروش توسط بلاگر معروف در خیابان قلهک

۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۷
کد خبر: 688302
قتل بستنی فروش توسط بلاگر معروف در خیابان قلهک

بلاگر معروف که برای تبلیغات اینستاگرامی جوان بستنی‌فروش به مغازه او رفته بود، بر سر مسئله‌ای پیش پا افتاده و تنها به‌خاطر یک عکس یادگاری، دست به جنایت زد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا؛ قتل بستنی فروش توسط بلاگر معروف در خیابان قلهک که به مغازه او رفته بود، بر سر مسئله‌ای پیش پا افتاده و تنها به‌خاطر یک عکس یادگاری، دست به جنایت زد.

  بلاگر معروف که برای تبلیغات اینستاگرامی جوان بستنی‌فروش به مغازه او رفته بود، بر سر مسئله‌ای پیش پا افتاده و تنها به‌خاطر یک عکس یادگاری، دست به جنایت زد.

نیمه شب یکشنبه بیستم آذرماه گزارش یک درگیری خونین که منجر به  قتل بستنی فروش توسط بلاگر معروف  به پلیس اعلام شد. مردی جوان که صاحب یک مغازه بستنی فروشی بود در درگیری با ۳نفر زخمی شده و برای درمان به بیمارستان انتقال یافته بود اما تلاش پزشکان برای نجات جانش بی‌فایده مانده و وی به کام مرگ رفته بود.

با گزارش قتل بستنی فروش توسط بلاگر معروف به قاضی محمد حسین زارعی، بازپرس جنایی تهران، تیم جنایی راهی محل جنایت شدند و به بررسی‌های میدانی پرداختند. آنطور که تحقیقات میدانی نشان می‌داد مقتول مردی ۳۶ساله و صاحب یک مغازه بستنی فروشی در یکی از مناطق شمال تهران بود. وی مدتی قبل تصمیم گرفته بود برای فروش بیشتر و افزایش مشتریانش، در اینستاگرام تبلیغ کند و به همین دلیل از بلاگری که در اینستاگرام فعالیت می‌کرد و فالوور زیادی داشت درخواست کرد تا برای تهیه کلیپ تبلیغات به مغازه‌اش برود. بلاگر که مردی جوان بود به همراه ۲ نفر راهی مغازه بستنی فروشی مقتول شدند تا کلیپ تبلیغاتی تهیه کنند.

به‌گفته شاهدان پس از آنکه کار تهیه کلیپ تمام شد، مرد بستنی فروش از بلاگر خواست تا با او عکس یادگاری بگیرد. او می‌گفت که می‌خواهد عکس را در پروفایلش قرار بدهد تا مشتریانش بیشتر شوند اما مرد بلاگر حاضر نشد با صاحب مغازه عکس بگیرد و با وجود این مرد بستنی فروش اصرار داشت تا خواسته خودش را پیش ببرد و وقتی دید بلاگر زیربار نمی‌رود، درگیری میان آنها شکل گرفت؛ دعوای عجیبی که به‌دلیل مسئله‌ای پیش پا افتاده و جزئی آغاز شد و پایان تلخی داشت.در جریان این درگیری مرد بلاگر با ضربات چاقو مرد بستنی فروش را زخمی کرده و به همراه دوستانش فرار کردند. شاهدان نیز با پلیس و اورژانس تماس گرفتند و مرد مجروح به بیمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت جراحات جان باخت.

به‌دنبال این حادثه گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای بازداشت بلاگر فراری و همدستانش آغاز کرده‌اند.