۰ نفر

جنایتی وحشتناک با همدستی زن مقتول!

۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۰:۳۱
کد خبر: 687480
جنایتی وحشتناک با همدستی زن مقتول!

ریس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به برملا شدن راز قتل یک مرد میانسال در شهرستان کوار، گفت: بر اساس اعتراف قاتل، این جنایت با همدستی زن مقتول انجام شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ حمید افرامن عصر شنبه در بیان جزئیات این حادثه به خبرنگاران گفت: اوایل آذر، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر توقف یک دستگاه سواری پراید مشکوک در جاده «بند بهمن» شهرستان کوار، عوامل انتظامی سریعاً در محل حاضر شده و جنازه مردی پیچیده در پتور را در صندلی عقب خودرو کشف کردند.

سرهنگ افرامن ادامه داد: بلافاصله کارآگاهان پرونده‌ای برای این قتل تشکیل داده و تحقیقات را آغاز و هویت مقتول ۴۴ ساله را شناسایی کردند و بعد از ۱۵ روز هویت قاتل هم مشخص شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری قاتل ۲۸ ساله در شهرستان شیراز گفت: متهم در بازجویی اولیه ضمن اعتراف به قتل، اعلام کرد که این اقدام با همدستی همسر مقتول انجام شده است.

افرامن گفت: قاتل اعتراف کرد که روز حادثه بر سر مشکلات خصوصی در منزل مقتول با او درگیر شده و با یک ابزار سخت او را به قتل رسانده و بعد از پیچیدن جنازه در یک پتو آن را در خودروی مقتول قرار داده و ماشین را رها می‌کند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت داشتن هرگونه مشکلات شخصی و خانوادگی با مراجعه به مراکز مشاوره معتبر آن را رفع کنند تا شاهد حوادث دلخراشی نباشیم.