۰ نفر

عامل شهادت دو دانشجوی مشهدی دستگیر شد

۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۹:۱۷
کد خبر: 682190
عامل شهادت دو دانشجوی مشهدی دستگیر شد

عامل شهادت دو جوان دانشجوی بسیجی مشهدی در کمتر از ۴۸ساعت دستگیر شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از دستگیری عامل به شهادت رساندن ۲نفر از جوانان بسیجی حافظ امنیت در مشهد شهیدان حسین زینال‌زاده و دانیال رضازاده خبر داد.

وی افزود: متعاقب رویداد ناآرامی توسط عده‌ای از اغتشاشگران در بلوار حر عاملی مشهد در تاریخ ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۱  که نهایتاً منجر به شهادت دو نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر از بسیجیان حافظ امنیت شد؛ با صدور دستورات لازم پرونده قضایی تشکیل و باحضور بازپرس ویژه اقدامات ضروری برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد.

درودی ضمن تقدیر از تمام عوامل عملیاتی و تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج)در اداره اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مأموران سختکوش فراجا افزود: متعاقب یک کار گسترده و دقیق، تیم عمل‌کننده موفق شد بامداد امروز، فرد قاتل با هویت مجیدرضا رهنورد فرزند محمدجواد را هنگام طی مسیر برای خروج از مرزهای غربی در یکی از استان‌های مرکزی دستگیر کند و در همین رابطه هشت نفر دیگر که در اختفا و فراری دادن نامبرده مشارکت داشتند نیز دستگیر شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد خاطرنشان کرد: با عنایت پروردگار مراحل دادرسی این پرونده با سرعت، دقت و صحت پیگیری می‌شود و حکم الهی و قانونی در مورد این افراد در آینده‌ای نزدیک به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 پیکر دو بسیجی حافظ امنیت، شهیدان «دانیال رضازاده» و «حسین زینال‌زاده» همراه با سرباز مشهدی والامقام در مرزبانی «رضا رضوانی» که دیروز بر اثر سانحه در مرز سراوان به شهادت رسیده بودند، امروز تا حرم مطهر رضوی تشییع می‌شود.