۰ نفر

واکنش آموزش و پرورش به شایعه کشته شدن «پارمیس همنوا» در مدرسه

۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۱۳
کد خبر: 677867
واکنش آموزش و پرورش به شایعه کشته شدن «پارمیس همنوا» در مدرسه

آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر با صدور بیانیه‌ای کشته شدن یک دانش‌آموز در مدرسه "پروین اعتصامی" در این شهرستان را تکذیب کرد. پیش از این خبری با مضمون "کشته شدن یک دانش‌آموز دختر پایه سوم راهنمایی با هویت پارمیس همنوا در مدرسه پروین اعتصامی در اثر ضرب و شتم گارد امنیتی و ضربه به ناحیه سر" منتشر شده بود که طی بیانیه آموزش و پرورش شهرستان تکذیب شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، آموزش و پرورش ایرانشهر با صدور بیانیه‌ای کشته شدن یک دانش‌آموز به نام پارمیس همنوا در مدرسه "پروین اعتصامی" این شهرستان را تکذیب کرد.

پیش از این خبری با مضمون "کشته شدن یک دانش‌آموز دختر پایه سوم راهنمایی با هویت پارمیس همنوا در مدرسه پروین اعتصامی در اثر ضرب و شتم گارد امنیتی و ضربه به ناحیه سر" منتشر شده بود که طی بیانیه آموزش و پرورش شهرستان تکذیب شد.

در متن این بیانیه آمده؛ در راستای جنگ شناختی ترکیبی و پروژه دروغین کشته‌سازی رسانه‌های معاند، روز گذشته یکی از کانال‌های معاند، کشته شدن یکی از دانش‌آموزان دختر با مشخصات «پارمیس همنوا» در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که این خبر از اساس کذب بوده و در کل حوزه آموزش و پرورش ایرانشهر دانش‌آموزی با این مشخصات وجود نداشته و هیچ دانش‌آموزی در شهرستان کشته نشده است.