۰ نفر

مصدومان حادثه واژگونی خودرو در عراق به ایران منتقل شدند

۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۲۴
کد خبر: 668434
مصدومان حادثه واژگونی خودرو در عراق به ایران منتقل شدند

​رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۱۳ مصدوم حادثه واژگونی خودروی ون در مسیر بصره به سماوه در عراق از طریق مرز شلمچه به کشور منتقل شدند

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سید نادر نقیبی بیان کرد: عصر پنجشنبه پس از تماس با مرکز پست فرماندهی حادثهICP مستقر در مرز شلمچه، در خصوص وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی ون در جاده بصره به سماوه مقدمات تحویل حادثه دیدگان در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: ۱۰ دستگاه آمبولانس با هماهنگی پست فرماندهی حادثه ICP از نزدیکترین پایگاه‌های سیار اورژانس ۱۱۵ مستقر در شلمچه به نقطه صفر مرزی اعزام و مصدومان از طرف عراقی تحویل گرفته شدند.

نقیبی افزود: پس از رسیدن کدهای اورژانس و تحویل مجروحان، اقدامات تریاژ و امداد بر بالین تمام مصدومان انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی، توسط تکنسین‌های آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های ولیعصر (عج) شهرستان خرمشهر و طالقانی شهرستان آبادان برای ادامه درمان منتقل شدند.

وی اظهار کرد: مصدومان شامل ۹ زن و ۴ مرد هستند که در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی حاج قاسم سلیمانی و بیمارستان‌های طالقانی آبادان و ولیعصر خرمشهر اعزام شدند.

تحویل مصدومان در نقطه صفر مرزی با حضور و نظارت دکتر سید نادر نقیبی دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان و اسماعیل فراهانی جانشین عملیات سازمان اورژانس کشور انجام شد.