۰ نفر

آدم ربایی اشتباهی در بازار تهران

۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۱۶
کد خبر: 661682
آدم ربایی اشتباهی در بازار تهران

۵ مرد کینه‌جو که به جای ربودن شاگرد مغازه، صاحبکار وی را ربوده و شکنجه کرده بودند از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، روز چهارشنبه ۲۶ مرداد مردی میانسال با مراجعه به پلیس از ربوده شدن خودش خبر داد و گفت: من ۱۰ سال است که در بازار مغازه دارم و با کسی هم هیچ مشکلی نداشتم روز ۴ مرداد در مغازه‌ام تنها بودم و شاگردم برای انجام کار به جایی رفته بود که ناگهان ۵ مرد جوان وارد مغازه‌ام شدند و پس از ضرب و جرح مرا ربودند و با یک خودرو به سمت محله قلعه حسن‌خان بردند و دستانم را به یک درخت بزرگ بستند و به مدت ۲۴ ساعت من را شکنجه کردند. این در حالی بود که من اصلاً متهمان را نمی‌شناختم!

مرد میانسال افزود: این جریان ادامه داشت تا اینکه متهمان پس از ۲۴ ساعت پی بردند، من را اشتباه به جای شاگرد مغازه‌ام ربوده و به قلعه حسن‌خان آورده‌اند! به همین خاطر سریع، آزادم کردند.

اختلاف متهمان با کارگر مغازه به‌دلیل مشکلات مالی

پس از این شکایت رسیدگی به پرونده ضرب و جرح و آدم‌ربایی مرد میانسال در خیابان تختی محله مولوی در دستور کار بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرایم‌‌ جنایی قرار گرفت. بازپرس پرونده در تحقیقات ابتدایی متوجه شد متهمان با کارگر مغازه به‌دلیل مشکلات مالی اختلاف پیدا کرده بودند و در یک مغازه دیگر در میدان اعدام با هم درگیر شده و به همین خاطر روز حادثه قصد داشتند، وی را هدف آدم‌ربایی قرار دهند.

بازپرس پرونده پس از اظهارات مرد میانسال، به کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی دستور داد تا فیلم دوربین‌های مداربسته محل حادثه را بازبینی کنند و شناسایی متهمان را در دستور کار خود قرار دهند.

تحقیقات در خصوص این پرونده توسط محمدامین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرایم ‌جنایی ادامه دارد وکار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی برای دستگیری متهمان آغاز شده است.