۰ نفر

بازداشت بلدوزر خطرناک یافت آباد!

۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۷
کد خبر: 652264
بازداشت بلدوزر خطرناک یافت آباد!

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تخریب 6 خودرو کرده بود در کمتر از یک ساعت خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، سرهنگ " جلیل موقوفه ای " رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: روز گذشته  در پی وقوع 6 مورد تخریب خودرو در محله یافت آباد توسط یک  نفر اراذل و اوباش ماموران کلانتری 151 یافت آباد بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود : در تحقیقات اولیه مشخص گردید که یک نفر از  اراذل و اوباش با استفاده از چوب و قمه اقدام به تخریب خودروهای پارک شده نموده که بلافاصله از محل متواری می شود و با حضور عوامل گشت و تیم عملیات کلانتری و رصد های اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته هویت متهم  شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت .

اراذل و اوباش باعث ایجاد رعب و حشت شده اند

این مقام انتظامی با بیان اینکه این اراذل و اوباش ضمن خسارت به خودروهای شهروندان باعث ایجاد رعب و حشت شده اند تصریح کرد: بنا بر حساسیت موضوع عوامل عملیات کلانتری 151  با هماهنگ مقام قضایی در یک عملیات پلیسی پیچیده متهم 28 را در کم تر از یک ساعت در مخفیگاه خود بصورت  غافلگیرانه دستگیر کردند.  

سرهنگ موقوفه ای در پایان خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس با اراذل و اوباش و مخلین نظم و امینت با قاطعیت برخورد خواهد کرد و متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.