۰ نفر

قدرت نمایی با درگیری بین چند دختر نوجوان

۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۳
کد خبر: 651893
قدرت نمایی با درگیری بین چند دختر نوجوان

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری عاملان تولید و باز نشر چند فیلم در فضای مجازی که در آن قدرت نمایی ودرگیری به نمایش گذاشته می شود، خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، سرهنگ" فرشید زینلی"در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی انتشار کلیپ های  قدرت نمایی و درگیری بین چندین دختر نوجوان در فضای مجازی، شناسایی عاملان قدرنمایی و ترویج خشونت و درگیری در نقاط مختلف شهرستان، در فضای مجازی که بازتاب منفی و تحریک نوجوانان به خشونت را به همراه داشته است ، در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با دستورمقام قضایی، اقدامات فنی توسط کارشناسان سایبری صورت پذیرفته و این افراد که با نام مستعار در فضای مجازی فعالیت داشتند ، شناسایی و تعداد 4 نفر از عوامل تهیه و انتشار کلیپها ،  احضار و با پرونده قضایی روانه دادسرا شدند.

وی ادامه داد: صفحات مجرمانه که کلیپ در آن تهیه و منتشر شده بود با دستور مقام قضائی توسط کارشناسان پلیس فتا از دسترس ادمین و مدیران صفحات خارج شد.

فرمانده انتظامی مرودشت در پایان با بیان اینکه پلیس با هرگونه هنجارشکنی و رفتار خارج از عرف قاطعانه برخورد می کند، گفت: شهرستان مرودشت جای اینگونه اقدام ها و رفتارهای خلاف عرف نیست و با خاطیان برابر قانون رفتار می شود.