۰ نفر

چگونه قاتل یک پلیس، دست به خودکشی زد؟

۴ تیر ۱۴۰۱، ۹:۴۷
کد خبر: 647512
چگونه قاتل یک پلیس، دست به خودکشی زد؟

مرد عصبانی وقتی متوجه شد همسرش با یک مأمور پلیس برای جلب وی مقابل خانه‌اش آمده است با شلیک گلوله مأمور کلانتری را به شهادت رساند و همسرش را مجروح کرد و سپس دست به خودکشی زد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روزنامه ایران، ساعت 11:30 دقیقه پنجشنبه 2 تیر گزارش تیراندازی در طبقه سوم ساختمانی در خیابان رودکی به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد.

با اعلام این خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. با حضور در محل آنها با بدن خونین و نیمه‌جان زنی 40 ساله در حالی که دو گلوله به او شلیک شده بود مقابل ورودی ساختمان مواجه شدند.

وقتی مأموران وارد ساختمان شدند در راه‌پله طبقه اول، با جسد مردی 47 ساله در حالی که گلوله‌ای به سرش اصابت کرده و اسلحه کلتی هم در نزدیکی او قرار داشت مواجه شدند.

همچنین در پاگرد طبقه دوم با جسد خونین سرگرد محمد یاسمی، مأمور کلانتری 108 نواب در حالی روبه‌رو شدند که روی زمین افتاده و گلوله‌ای از پشت به قلبش اصابت کرده و باعث شهادت وی شده بود. پس از انتقال زن جوان به بیمارستان وی تحت درمان قرار گرفت.

در محل حادثه، یکی دیگر از مأموران کلانتری، پسر مقتول و مرد کلید‌ساز نیز حضور داشتند. در تحقیقات از آنها مشخص شد، زن 40 ساله، همسر مردی است که با شلیک گلوله به سرش جان باخته است.

یکی از شاهدان ماجرا گفت: زن جوان به‌خاطر اختلافاتی که با همسرش به نام شهروز داشت، مدتی قبل قهر کرده و به خانه پدری‌اش در یکی از شهرستان‌های شمال شرقی کشور رفته بود. اما مدتی بعد زن جوان به نام فرنوش مهریه‌اش را به اجرا گذاشت و باتوجه به اینکه شهروز در دادگاه حاضر نشده بود، زن جوان حکم جلب همسرش را گرفته و راهی تهران شد. روز حادثه فرنوش به همراه پسر 12 ساله‌اش برای جلب همسرش به کلانتری رفت و به همراه دو مأمور راهی خانه شهروز شدند.

از آنجایی که فرنوش احتمال می‌داد، همسرش در را به روی‌شان باز نکند پس از هماهنگی‌های قضایی کلید‌ساز را نیز با خود برد. با حضور مقابل خانه، آنها وارد ساختمان شده و چندین بار زنگ ورودی آپارتمان طبقه سوم را زدند. اما شهروز با وجود اینکه در خانه بود در را باز نکرد. به همین خاطر زن جوان از مرد کلیدساز خواست در را باز کند او نیز اقدام به باز کردن در کرد اما قبل از باز شدن کامل در ناگهان شهروز در حالی که یک قبضه کلت کمری در دست داشت در را باز کرد و با تهدید از آنها خواست خانه‌اش را ترک کنند. در همین موقع یکی از مأموران به طبقه بالا رفت و سرگرد محمد یاسمی؛ همسر، پسر و مرد کلیدساز قصد داشتند به سمت در خروجی بروند که شهروز در اقدامی جنون‌آمیز شروع به شلیک سمت آنها کرد. 

پس از شهادت مأمور جوان و مجروح کردن همسرش، وی با شلیک یک گلوله به زندگی‌اش پایان داد. در بازرسی از خانه مرد جوان 15 فشنگ، مشروبات الکلی و مقداری لوازم برقی کشف شد که نشان می‌داد متهم در کار تعمیرات لوازم برقی بوده است.

در حال حاضر تحقیقات به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران از وی ادامه دارد.