۰ نفر

عوامل تیراندازی در ارومیه دستگیر شدند

۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰
کد خبر: 642125
عوامل تیراندازی در ارومیه دستگیر شدند

رییس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی گفت: ۶ نفر از عوامل اصلی تیراندازی شب گذشته در ارومیه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در پی حادثه تیراندازی شب گذشته در خیابان رودکی ارومیه که به دلیل اختلاف خانوادگی میان برخی اعضای ۲ طایفه صورت گرفت، چند نفر زخمی شدند که به محض وقوع این حادثه دستور لازم به دادسرای عمومی و انقلاب و مرجع انتظامی داده شد.

وی ادامه داد: بازپرس و عوامل انتظامی بلافاصله در محل حضور پیدا کرده و با تحقیقات مقدماتی ۶ نفر از عوامل اصلی را شناسایی و سپس با تلاش عوامل انتظامی دستگیر کردند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این افراد جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر افراد احتمالی درگیر در این حادثه با قرار قانونی روانه زندان شدند.  

عتباتی یادآور شد: این درگیری منجر به فوت کسی نشده ولی به لحاظ سلب امنیت شهروندان و ایجاد رعب و وحشت در جامعه دستگاه قضایی و انتظامی فوری اقدامات قاطع و بازدارنده قانونی را انجام دادند.  

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی به هیچ وجه اجازه جولان اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان امنیت شهروندان را نخواهد داد و برخورد قاطعی با افرادی که امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند، صورت خواهد گرفت.