۰ نفر

حمل مواد مخدر در پوشش خانواده

۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۲۱
کد خبر: 622804
حمل مواد مخدر در پوشش خانواده

کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 492 کیلو و 500 گرم تریاک در پوشش خانوادگی در عملیات مشترک پلیس استان‌های کرمان و البرز خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر از حوزه شهرستان"بم" در استان کرمان مطلع و این موضوع را به پلیس این شهرستان اطلاع دادند.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان"بم" با استقرار در چند نقطه از محور"بم-کرمان"خودروی مورد نظر را مشاهده و به آن دستور ایست دادند اما با تغییر مسیر و فرار این خودرو با سرعت زیاد و انجام حرکات مخاطره آمیز مواجه شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران پلیس نیز بلافاصله طی یک عملیات تعقیب و مراقبت به منظور جلوگیری از وقوع تصادف برای سایر خودروهای این محور، ابتدا اقدام به شلیک تیر هوایی کرده که با بی توجهی راننده مواجه شده، سپس با شلیک دقیق به لاستیک های این خودرو موفق شدند این خودرو را توقیف که در بازرسی از آن 492 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و در این رابطه 2 متهم که زن و شوهر بودند، دستگیر شدند.