۰ نفر

اولتیماتوم پلیس به هنجارشکنان چهارشنبه آخرسال؛

بازداشت شدگان، «نوروز» میهمان پلیس خواهند بود

۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵
کد خبر: 620307
 بازداشت شدگان، «نوروز» میهمان پلیس خواهند بود

سخنگوی پلیس ضمن اولتیماتوم به هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال گفت: بازداشت شدگان، تعطیلات نوروزی میهمان پلیس خواهند بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  فارس، سردار مهدی حاجیان سخنگوی فرماندهی کل انتظامی‌ در نشست خبری با اصحاب رسانه به اقدامات پلیس در خصوص چهارشنبه آخر سال اشاره و اظهار داشت: ضرورت دارد خانواده‌های محترم و افرادی که در حوزه اجتماعی فعالیت می کنند فرهنگ سازی کنند تا نشاط و شادی عید تبدیل به غم و عزا نشود. 

وی ادامه داد: در اسفندماه امسال توانستیم بیش از ۱۵ میلیون و ۴۹۰هزار و ۶۷۳ عدد مواد محترقه کم خطر و۳ میلیون ۹۰۴ هزار و ۶۳۶ مواد محترقه پرخطر کشف شده که وزن آن ۱۵ هزار و ۴۷۲ کیلوگرم بوده است.

وی با بیان اینکه در این راستا هزار و ۲۸۷ نفر دستگیر شده‌‌اند خاطرنشان کرد: افرادی که از مواد محترقه استفاده کنند خودروی شان توقیف و تا پایان تعطیلات مهمان پلیس خواهند بود. 

سردار حاجیان تصریح کرد:  افرادی که در طول تعطیلات با حرکات حادثه ساز خطر آفرینی کنند خودروی‌شان توقیف و به دستگاه قضایی دلالت داده می شوند. 

سخنگوی انتظامی کشور با بیان اینکه انتظار مردم از پلیس یک پلیس مقتدر است، گفت: افرادی که در برابر پلیس بایستند برابر قانون مجرم بوده و برای آنها مجازات در نظر گرفته می شود؛ همچنین خط قرمز پلیس برهم خوردن نظم و امنیت مردم و جامعه است چراکه پلیس حافظ حقوق شهروندی است و با هر کسی که موجبات ناامنی را فراهم کند برخورد قاطع می کند.

سخنگوی پلیس خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ سال ناامنی برای برهم زدگان نظم عمومی و متعرضان به حقوق مردم است.