۰ نفر

دستگیری شرور قاتل در ویلای لاکچری کردان

۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۴۴
کد خبر: 618131
دستگیری شرور قاتل در ویلای لاکچری کردان

شرور سطح یک که به خاطر نگاه کردن به داخل خودرو، پسر جوانی را با ضربه چاقو کشته بود در ویلای لاکچری‌ اش در حوالی کردان دستگیر شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام‌جم، ۲۳خرداد امسال درگیری مرگباری در میدان دانش هشتگرد استان البرز به پلیس گزارش شد. در ادامه، تیمی از ماموران با حضور در محل درگیری با جسد غرق در خون پسر ۲۴ساله‌ای به نام مهرداد روبه‌رو شدند که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود.

برادر مقتول که در محل درگیری حضور داشت، نخستین فردی بود که تحت بازجویی قرار گرفت. او در تحقیقات گفت: با پرایدم در میدان دانش در حرکت بودم که خودروی مزدا۳ از کنارم رد شد. راننده در میدان دانش مقابل خودرویم پیچید و ادعا کرد من به همسرش نگاه بد کرده‌ام.

هر چه به او گفتم اشتباه می‌کنی و من به داخل ماشین آنها نگاه نکرده‌ام، باور نمی‌کرد که مهرداد رسید و وقتی متوجه موضوع شد از راننده مزدا خواست به دلیل این‌که زن و بچه همراهش است، سوار ماشین شود و برود.

هر چه سعی کردیم آن مرد را آرام کنیم فایده‌ای نداشت. ناگهان او داخل ماشینش رفت و چاقویی برداشت و به سمت مهرداد آمد. با چاقو به شاهرگ برادرم ضربه زد و بعد سوار ماشین شد و گریخت. سریع با اورژانس تماس گرفتم و درخواست کمک کردم اما برادرم بر اثر شدت خونریزی جان باخت.

با بررسی صحنه قتل و تحقیقات مقدماتی، جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای دستگیری متهم آغاز شد.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: با گذشت پنج ماه از این جنایت و در حالی که تحقیقات در پلیس آگاهی ساوجبلاغ برای دستگیری متهم به قتل بی‌نتیجه مانده بود، پرونده با دستور فرمانده انتظامی استان برای رسیدگی تخصصی به اداره جرایم جنایی آگاهی استان ارسال شد. با بررسی اولیه مشخص شد، متهم به نام ناصر از اراذل و اوباش سطح یک است که سابقه درگیری دارد.

او با توجه به سابقه شرارتش، توانسته بود زندگی مخفیانه به دور از چشم پلیس برای خود درست کند. تیم جنایی با ردزنی‌های تخصصی متوجه شدند او در ویلایی لاکچری در حوالی منطقه کردان مخفی

شده است. به دلیل این‌که احتمال درگیری یا فرار متهم حضور داشت، کارآگاهان باید در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر می‌کردند.

وی ادامه داد: به همین دلیل کارآگاهان در پوشش‌های مختلف و به صورت نامحسوس، آنجا را زیر نظر گرفتند و شامگاه پنجشنبه با اطمینان از حضور او در ویلایش، وارد عمل شدند و دستگیرش کردند.

متهم به قتل که از دستگیریش شوکه شده بود، پس از انتقال به پلیس آگاهی البرز به جرم خود اعتراف کرد و گفت: قصد قتل نداشتم و فقط می‌خواستم او را بترسانم و خراشی روی گردنش بیندازم که سرش را نزدیک کرد و چاقو به گردن او اصابت کرد. در این مدت زندگی مخفیانه‌ای داشتم اما پلیس ردم را زد و دستگیر شدم.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به این‌که تحقیقات از متهم با دستور قضایی در پلیس آگاهی ادامه دارد، گفت: متاسفانه در قتل‌های ناخواسته وجود دو عامل خشم و چاقو نقش مهمی دارد.

افرادی که کنترلی بر خشم خود ندارند در زمان عصبانیت کنترل رفتار خود را از دست می‌دهند و همراه داشتن چاقو از سوی آنها می‌تواند اتفاقات تلخی مانند قتل را رقم بزند. افرادی که زود عصبانی می‌شوند و نمی‌توانند خشم خود را کنترل کنند، باید راه‌های مهار خشم را تمرین کنند.