۰ نفر

عاملان شهادت سرگرد نظری دستگیر شدند

۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۰۵
کد خبر: 617759
عاملان شهادت سرگرد نظری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عاملان شهادت سرگرد "پوریا نظری" مامور انتظامی شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: به دنبال شهادت سرگرد نظری در دقایق ابتدایی بامداد روز جمعه (13 اسفند)، در حوالی چهارراه آتش نشانی شهر کرمانشاه در درگیری مسلحانه با سارقان مسلح، رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با عنایت پروردگار و پیگیری و اقدامات مجاهدانه کاراگاهان پلیس های آگاهی و امنیت عمومی استان و انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان شهادت سرگرد نظری در استان های کرمانشاه و البرز شده و این اماکن را به محاصره خود درآوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران پس از اطمینان از حضور این اشرار در مخفیگاه های خود، طی عملیات های جداگانه یکی از آنها را بامداد روز شنبه و در کمتر از 24 ساعت در شهر کرمانشاه و دیگری را هم بامداد امروز (یکشنبه) در کمتر از 48 ساعت در شهر فردیس کرج دستگیر کردند.

 جاویدان با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به قتل شهید پوریا نظری، افزود: تلاش برای دستگیری دیگر عاملان احتمالی که در حادثه شهادت این مأمور جان برکف نقش داشته اند، ادامه دارد و اخبار تکمیلی نیز متعاقباً به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در دستگیری این افراد پلیس آگاهی و امنیت عمومی انتظامی کشور و همچنین استان های تهران و البرز نیز با پلیس کرمانشاه همکاری داشته اند که جای تقدیر و قدردانی ویژه دارد.