۰ نفر

نجات کودک از تصادف در آخرین لحظه + فیلم

۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۲:۲۶
کد خبر: 609161
نجات کودک از تصادف در آخرین لحظه + فیلم

پلیس محلی با کشیدن کودک موفق به نجات جان او از تصادف شدید شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - مامور پلیس وظیفه شناس با واکنش سریع خود جان یک دانش آموز را از تصادف شدید نجات داد.

بنا به گزارش ABC ۱۳، «آنتی گودیر» از دپارتمان پلیس نورث ایست موفق شد جان این دانش آموز را از برخورد با خودرو نجات دهد. این اتفاق در ساعت ۷.۳۰ دقیقه روز جمعه در یکی از خیابان‌های شهر مریلند رخ داد. این دانش آموز از یک خط ویژه عابر پیاده قصد عبور از خیابان را داشت که با خودرویی که با سرعت زیادی حرکت می‌کرد مواجه شد. با این حال افسر گودیر با واکنشی سریع این دانش آموز را به سمت جلو پرتاب کرد و مانع برخورد خودرو به وی شد.

ویدئویی که توسط دوربین اتوبوس مدرسه نزدیک محل حادثه تهیه شده چگونگی واکنش این مامور پلیس را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو در حالی که افسر گویر در وسط خیابان ایستاده دانش آموز برای از محل ویژه عبور عابر پیاده وارد خیابان می‌شود. در همین لحظه یک خودرو از سمت چپ افسر گودیر که با سرعت زیادی در حرکت است به این دانش آموز نزدیک می‌شود. با این حال گودیر قبل از برخورد خودرو با دانش آموز او را به جلو هل داده و جانش را نجات می‌دهد. با این حال این خودرو با وجود عبور از کنار این دانش آموز به افسر گویر برخورد کرد.

بنا به گزارش مسئولان مدرسه دولتی سیسیل کانتی او در این حادثه دچار جراحت سطحی شد. او در ادامه به بیمارستان منتقل و پس از مداوا ترخیص شد.