۰ نفر

شناسایی و دستگیری عامل حیوان آزاری در رشت

۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۴۱
کد خبر: 606822
شناسایی و دستگیری عامل حیوان آزاری در رشت

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عامل حیوان آزاری در رشت خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ حسین حسن‌پور در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی پخش تصاویری از ریختن آب جوش بر روی یک قلاده گربه در فضای مجازی و جریحه‌دار شدن احساسات برخی شهروندان، بلافاصله موضوع به صورت پرونده‌ای ویژه در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی متهم ۲۹ ساله این پرونده را در شهرستان رشت شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، وی را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه از منظر اعتقادی و انسانی اینگونه رفتارها مذموم بوده و پلیس به شدت با هرگونه رفتاری که ترویج خشونت را در پی داشته باشد به صورت قانونی برخورد می‌کند، گفت: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه‌ای ممنوع است و مرتکب یا مرتکبان به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مرجع قضایی از مردم خواست در صورت مواجهه با موارد مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش کنند.