۰ نفر

سقوط پهپاد، دو هنرمند را راهی بیمارستان کرد + فیلم

۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۲:۱۵
کد خبر: 605109
سقوط پهپاد، دو هنرمند را راهی بیمارستان کرد + فیلم

سقوط پهپاد در مراسم روز جمهوری در هند موجب زخمی شدن هنرمندان در حال اجرای برنامه شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سقوط پهپاد در مراسم «روز جمهوری» در یکی از مناطق هند حادثه ساز شد. در حالی که هنرمندانی از دو قبیله محلی در حال خواندن آواز و پایکوبی بودند ناگهان این پهپاد از آسمان سقوط کرد و روی سر آن‌ها فرود آمد. بنا به گزارش Bharat Times در این حادثه که منطقه جبالپور رخ داد دو نفر از هنرمندان نمایش زخمی شدند.

بنا به این گزارش اسامی دو مجروح این حادثه «ایندو کونجام» و «گانکوتری کونجام» اعلام شده است. پس از وقوع این حادثه هر دو هنرمند مجروح به بیمارستان منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند. رسانه‌های محلی هند حال این دو هنرمند را مساعد گزارش کرده اند.

این حادثه در هنگام مراسم پایکوبی و نمایش در استادیوم پاندیت راوی شانکار شوکلا رخ داد. ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است لحظه سقوط پهپاد و چگونگی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که تعداد زیادی از هنرمندان در وسط زمین استادیوم مشغول انجام نمایش و پایکوبی هستند ناگهان یک پهپاد به زمین نزدیک شده و روی سر هنرمندان سقوط می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از برخورد پهپاد یکی از هنرمندان روی زمین می‌افتد.

گفتنی است؛ پلیس محلی هند از انجام تحقیقات در مورد علت سقوط این پهپاد خبر داده است.