۰ نفر

مجموعه رسانه ای اقتصاد آنلاین؛

جانفشانی شهدای آتشنشان را هیچگاه فراموش نمی‌ کنیم

۳۰ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۵۵
کد خبر: 601871
جانفشانی شهدای آتشنشان را هیچگاه فراموش نمی‌ کنیم

مجموعه رسانه ای اقتصاد آنلاین سالگرد فاجعه دلخراش ساختمان پلاسکو را به خانواده معزز شهدای آتشنشان و ملت ایران تسلیت عرض نموده و یاد و خاطره آن دلاورمردان را گرامی می دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، پنج سال گذشت، پنج سال از روزی که خیابان جمهوری تهران زیر بار غبار ساختمان پلاسکو کمرش شکست و یک ملت را به عزا نشاند گذشت. اما آنچه چشم جهانیان و نه تنها ایرانیان را به خود خیره کرد صحنه ریزش ساختمانی با قدمت بیش از ۵۰ سال در قلب تهران نبود، بلکه رشادت دلاورمردان آتشنشان بود که باعث شد ملت ایران به این فرزندان غیور و متعهد خود ببالد.

پنج سال از روز سیاه ۳۰دی‌ماه ۱۳۹۵ می‌گذرد، اما داغ شهدای آتشنشان هنوز بر دل ملت ایران سنگینی می‌کند. ملتی که در طول تاریخ زخم‌های عمیقی بر تنش نشسته و متحمل دردهای استخوان‌سوزی شده اما با وجود تمام این زخم‌های کهنه، یاد و خاطره دلیرمردان آتشنشان در روز وقوع فاجعه ساختمان پلاسکو فراموش نمی‌کند.

فاجعه‌ای که در پس رشادت شهدای آسمانی میهن‌مان گم شد و برگ دیگری از تاریخ پرمخاطره کشور عزیزمان را رقم زد. خانواده رسانه‌ای اقتصاد آنلاین نیز به عنوان عضو کوچکی از ملت ایران یاد و خاطره آن بزرگمردان را گرامی داشته و به خون پاک آن شهیدان گلگون کفن که در راه حفاظت از جان و مال شهروندان، جان عزیز خود را فدا کردند ادای احترام می‌کند.

◾از درگاه خداوند منان رحمت الهی و علو درجات را برای شهدای والامقام آتشنشان مسئلت می‌کنیم و برای بازماندگان آن شیرمردان وطن، صبر جزیل خواهانیم.