۰ نفر

سرهنگ جلیلیان خبر داد؛

کشف تریاک‌ های شکلاتی در خاورشهر

۳۰ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۳۴
کد خبر: 601865
کشف تریاک‌ های شکلاتی در خاورشهر

فرمانده انتظانی شهرستان ری گفت: متهم مواد مخدر را در بسته بندی شکلات به خریداران می‌فروخت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛  سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: عوامل تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۷ خاورشهر با رصد‌های میدانی موفق به شناسایی فردی شدند که در محدوده خاور شهر اقدام به فروش مواد مخدر می‌کرد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری در عملیات ضربتی متهم که قصد فروش مواد مخدر داشت دستگیر شد و در بازدید از متهم مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک در چندین بسته آماده فروش کشف شد.

پیشتر سرهنگ عقیلی فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور از شناسایی بار ۷ کیلوگرمی تریاک‌های شکلاتی به مقصد کشور آلمان در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داده بود.

توقیف کامیون حامل مبلمان قاچاق در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری ۶ قاچاقچی کالا در شورآباد خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: ماموران در پی رصد تردد خودرو‌ها در محدر‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی ترانزیتی مظنون شده و آن را توقیف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری در بازرسی از خودرو تعدادی کالای خارجی شامل مبل، صندلی و آباژور فاقد مجوز گمرکی کشف و راننده دستگیر شد.

متهم قصد داشته کالا‌های قاچاق را به انباری در شور آباد منتقل کند.

در بازدید از انبار مذکور مقادیر فراوانی مبل، صندلی و آباژور قاچاق کشف شد که در مجموع ۶۹۹ کالای قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد تومان کشف شد.

پیشتر سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از توقیف تریلر حامل ۲ دستگاه تجهیزات پزشکی، ۶۲ دستگاه اکسیژن ساز، ۴۶۰ عدد نواع دوربین مدار بسته حرفه ای، ۴۴ هزار و ۷۴۰ انواع البسه و پوشاک و یک دستگاه تلویزیون قاچاق فاقد بارنامه و مجوز‌های قانونی با ارزش مالی ۳۳ میلیارد تومان، خبر داده بود.