۰ نفر

جانباختن مرد ۸۰ساله در خانه قدیمی

۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۱۴
کد خبر: 596680
جانباختن مرد ۸۰ساله در خانه قدیمی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن‌ مرد ۸۰ ساله در پی وقوع حریق در یک ساختمان قدیمی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ۶:١٧ دقیقه صبح روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک منزل مسکونی در میدان بهاران، خیابان فرد محمدی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله ایستگاه شماره ۶۵به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیدند، گفت: در محل مشاهده شد که در یک منزل دو طبقه قدیمی و کوچک که در مجموع ۶٠ متر وسعت داشت حریق رخ داده است. در طبقه اول این ساختمان آتش سوزی رخ داده بود و کاملا شعله ور بود. اطلاعات اولیه نیز حاکی از آن بود که فردی داخل ساختمان حضور دارد.

ملکی ادامه داد: با توجه به حجم زیاد شعله های آتش و حرارت زیاد، آتش نشانان به داخل منزل نفوذ کردند. حین عملیات اطفاء و جست و جو، آتش نشانان با وضعیت کاملا بی حال یک فرد مسن مواجه شدند. این فرد حدودا ۸۰ ساله به عوامل اورژانس تحویل داده شد که مشخص شد متاسفانه جان خود را از دست داده است.

وی گفت: شدت حرارت به اندازه ای زیاد بود که دیوار یکی از اتاق ها نیز حین عملیات تخریب شده بود. این تخریب البته به کسی آسیب نزد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: عملیات ساعت ۷:۳۲ صبح به پایان رسید و آتش نشانان به ایستگاه خود مراجعه کردند.