۰ نفر

زن‌جوان در آتش انتقام شوهر سابقش سوخت

۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۶:۴۵
کد خبر: 586987
زن‌جوان در آتش انتقام شوهر سابقش سوخت

مرد جوان وقتی متوجه شد همسر سابقش اجازه ملاقات او با پسر ۸ ساله‌شان را نمی‌ دهد دست به انتقامگیری زد و با ریختن بنزین روی زن جوان او را به آتش کشید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام‌جم، پنجشنبه ۱۱آذرامسال زنی هنگام خروج از خانه در خیابان امام‌خمینی(ره) تهران صدای مشاجره و بعد فریادهای کمک‌خواهی شنید و با گرفتن رد صدا به محوطه پارکینگ خانه رسید. مردی را دید که سراسیمه از آنجا بیرون زد و زنی هم در میان شعله‌های آتش می‌سوخت.

با دادوفریاد همسایه‌ها را خبر کرد و آنها به کمکش آمده و آتش را خاموش کردند. زن‌جوان که دچار سوختگی ۴۰درصدی شده بود برای درمان به بیمارستان منتقل شد. ماموران از همسایه‌ها تحقیق کردندکه معلوم شد آنها مرد آتش ‌افروز را نمی‌شناسند و نمی‌دانند او چرا زن همسایه را به آتش کشیده است. با شناسایی خانواده این زن و تحقیق از آنها مشخص شد او از شوهرش جداشده و با پسر ۸ساله‌اش در این ساختمان زندگی می‌کند. آنها احتمال دادند مرد آتش‌افروز، همسر سابق این زن بوده باشد.

این مرد به‌عنوان مظنون تحت‌تعقیب قرار گرفت که روز بعد بازداشت شد و در تحقیقات گفت: من و همسرم از هم جدا شدیم و سرپرستی پسر ۸ساله‌مان را او برعهده گرفت. همسر سابقم به‌دلیل بیماری کرونا اجازه دیدن فرزندم را به من نمی‌داد و دلم برای پسرم تنگ شده بود. این موضوع مرا عذاب می‌داد و دیگر طاقت نیاوردم. بطری بنزین تهیه‌کرده و مقابل خانه او رفتم. به پارکینگ آمد و مشغول حرف‌زدن شدیم. خواستم اجازه دهد پسرم را ببینم که اجازه نداد، عصبانی شدم و  بطری بنزین را روی او پاشیدم و فندک زدم. با شعله‌ورشدن آتش ترسیده و فرار کردم و اکنون پشیمانم.

با دستور قضایی، متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او در حالی ادامه دارد که زن مصدوم دچار سوختگی ۴۰درصدی شده و تحت‌درمان است تا بعد از بهبودی ماموران از وی تحقیق کنند و شکایتش ثبت شود.