۰ نفر

پسر بی‌ رحم در بوشهر " پدر و مادرش" را کشت

۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۲۳:۵۷
کد خبر: 579018
 پسر بی‌ رحم در بوشهر " پدر و مادرش" را کشت

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل ۳۸ ساله که در یک اقدام جنون‌آمیز پدر و مادر خود را در بوشهر به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سردار حیدر سوسنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع قتل در عملیات جنون‌آمیز در بوشهر اظهار داشت: ظهر امروز در پی وقوع 2 قتل عمد در یکی از محلات شهر بوشهر، بلافاصله مأموران انتظامی بوشهر و کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر شدند که با جسد غرق در خون یک مرد و زن مواجه شدند.

رئیس پلیس استان بوشهر افزود: با حضور در صحنه جرم مشاهده شد یک مرد و یک زن با اصابت چاقو به قتل رسیده و جسد خون‌‌آلود آنان در کوچه رها شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس بوشهر کمتر از 2 ساعت از وقوع قتل با تحقیقات ویژه پلیسی و اقدامات اطلاعاتی قاتل 38 ساله را شناسایی و دستگیر و با هماهنگی قضائی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با اشاره به دستگیری عامل قتل تصریح کرد: قاتل پس از روبه‌رو شدن با مستندات موجود، در نهایت پرده از این جنایت هولناک برداشت و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سوسنی اضافه کرد قاتل فرزند این مقتول بوده و به سبب اعتیاد به هروئین و اختلاف خانوادگی با پدر و مادر خود درگیر شده و پس از مقاومت آنان به این جنایت هولناک دست زد است.