۰ نفر

انتقام از مادرشوهر با اتهام قتل

۴ مرداد ۱۴۰۰، ۵:۳۰
کد خبر: 548148
انتقام از مادرشوهر با اتهام قتل

زن جوان که مادرشوهرش را باعث طلاق و جدایی از همسرش می‌دانست در اقدامی کینه جویانه به دادسرای جنایی تهران رفت و مدعی شد مادرشوهرش در جوانی مرتکب قتل دو دخترش شده است.

به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، مدتی قبل زن جوانی نزد پلیس رفت و ادعای عجیبی را مطرح کرد. او گفت: مادر شوهرم قاتل است و من به‌تازگی از راز این جنایت مطلع شده‌ام.

یک روز که خانواده همسرم دور هم جمع شده بودند مادرشوهرم تعریف کرد که زنی را می‌شناخته که برای رسیدن به مرد دلخواهش دو بچه‌اش را کشته و پس از جدایی از همسر اولش با مرد دلخواهش ازدواج کرده است. مشخصات و نشانه هایی که او می‌داد خیلی با خودش شباهت داشت و من متوجه شدم که مادر شوهرم ماجرای زندگی خودش را تعریف می‌کند، چراکه مادر شوهرم از همسر اولش دو دختر 7 و 8 ساله داشته که آنها را به قتل رسانده و جسدشان را در محلی دفن کرده و راز این قتل هرگز برملا نشده است.

از زمانی هم که فهمید من از این قتل با خبر شده‌ام، زیر پای همسرم نشست و او را مجبور کرد تا مرا طلاق بدهد. درست است که من از همسرم جدا شده‌ام اما نتوانستم با وجدان خودم کنار بیایم. 50 سال است که این راز مخفی مانده است، درنهایت تصمیم گرفتم که این موضوع را برملا کنم.

تحقیق از مادر شوهر

به‌دنبال این شکایت، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و تحقیقات آغاز شد. در نخستین گام کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به سراغ زن سالخورده رفته و به تحقیق از او پرداختند.زن سالخورده که از این ادعای عجیب شوکه شده بود گفت: من اصلاً از همسر اولم فرزندی نداشتم که بخواهم آنها را بکشم.

وی وقتی متوجه شد عروس سابقش این اتهام را به او زده گفت: از زمانی که پسرم با این زن ازدواج کرد باهم اختلاف و هر روز دعوا داشتند و درگیری‌ها به قدری بود که در نهایت پسرم از او جدا شد. اما جدایی از او پایان این درگیری‌ها نبود چرا که عروسم هر چند وقت یک بار با یک اتهامی از من یا پسرم شکایت می‌کرد و کلی پرونده در دادسراهای مختلف تشکیل داده است. هیچ کدام از جرایمی که به من و پسرم نسبت داده بود هم ثابت نشده و در نهایت این ما بودیم که تبرئه می‌شدیم. تصور می‌کنم این بار با خودش فکر کرده جرم سنگینی به ما نسبت دهد تا گرفتارمان کند و دوباره برایمان دردسر درست کند.

او ادامه داد: درست است که من سال‌ها قبل ازدواج کرده ام، اما بعد از یک سال به خاطر اختلافاتی که با همسر سابقم داشتم از او جدا شدم و با شخص دیگری ازدواج کردم که از او صاحب چند فرزند شدم، اما اینکه بچه‌ای از ازدواج اولم داشته باشم، این‌طور نبود چه برسد به اینکه من دو فرزندم را به قتل رسانده باشم.

تحقیق از سازمان ثبت احوال

در حالی که این زن مدعی بود عروسش به او تهمت زده، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور تحقیق از همسر سابق وی را صادر کرد. در تحقیق از پیرمرد  مشخص شد که آنها فرزندی نداشته و بعد از مدتی از هم جدا شده‌اند.

در ادامه بررسی‌ها بازپرس جنایی دستور تحقیق و استعلام از سازمان ثبت احوال را صادر کرد. در ادامه بررسی‌های صورت گرفته از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت مشخص شد که این زوج هیچ فرزندی نداشته‌اند.

بدین ترتیب با اثبات واهی بودن این ادعا زن 70 ساله از اتهام قتل رهایی یافت و این بار عروسش برای تحقیق و بازجویی به دادسرا احضار شد و در ادامه تحقیقات گفت: مادر شوهرم باعث جدایی من و همسرم شده بود به همین خاطر کینه او را به دل گرفته و می‌خواستم از او انتقام بگیرم اما فکر نمی‌کردم خودم گرفتار شوم.