۰ نفر

پیدا شدن جسد تجزیه شده در یک بیمارستان! + عکس

۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۴
کد خبر: 536490
پیدا شدن جسد تجزیه شده در یک بیمارستان! + عکس

جسد یک بیمار کرونایی که در بیمارستان مفقود شده بود دو هفته بعد و در حالی که تجزیه شده بود پیدا شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، در اتفاقی تکان دهنده جسد تجزیه شده متعلق به یک بیمار کرونایی که در بیمارستانی در هند مفقود شده بود در طبقه هشتم بیمارستان که خالی بود پیدا شد. این اتفاق باورنکردنی موجب شوک پرسنل بیمارستان و همچنین بستگان متوفی شد.

این زن که هویتش «سانیت‌ها» و ۴۱ ساله اعلام شده در تاریخ ۲۲ مه در بیمارستان دولتی «راجیو گاندی» در چنای هند بستری شده بود. این بیمار در تاریخ ۲۳ مه در طبقه سوم این بیمارستان مفقود شده بود. جسد تجزیه شده این زن در حالی در طبقه هشتم بیمارستان پیدا شد که تمام دوربین‌های مداربسته طبقه سوم و طبقه هشتم این بیمارستان از بین رفته بود.

این در حالی بود که شوهر این زن به دلیل اعمال قرنطینه و رعایت آیین نامه بهداشتی فرصت جستجو برای پیداکردن همسر مفقودشده اش را پیدا نکرده بود. این مرد پس از بازگشت به خانه با بستگانش تماس گرفت و به امید پیدا شدن همسرش در خانه منتظر ماند. اما پس از گذشت دو هفته، تعدادی از پرسنل بیمارستان متوجه بوی بدی شدند که در بیمارستان به مشام می‌رسید. این طبقه از بیمارستان که محل برپایی کنفرانس بود خالی بود و معمولا پرسنل یا بیماران به آنجا سر نمی‌زدند.

سرانجام پس از بررسی پرسنل بیمارستان جسد این زن را که در مراحل اولیه تجزیه شدن بود در طبقه هشتم پیدا کردند. آن‌ها بلافاصله با پلیس تماس گرفتند و جسد این زن به سردخانه منتقل شد.

پلیس محلی هند در این باره به رسانه‌ها گفت: این بیمار در تاریخ ۲۳ مه مفقود شده بود و جسد تجزیه شده اش در تاریخ ۸ ژوئن در طبقه هشتم بیمارستان پیدا شد. این زن که دچار مشکل تنفسی شده بود در طبقه سوم بستری بود. تنها راه رسیدن به طبقه هشتم در این بیمارستان استفاده از آسانسور است. هنوز مشخص نیست این بیمار چگونه و توسط چه کسی به طبقه هشتم منتقل شده است. همچنین مشخص نیست آیا این زن پس از فوت، جسدش به طبقه هشتم منتقل شده است.

14131351_213

گفتنی است؛ این نخستین مورد از مفقود شدن جسد بیماران کرونایی در بیمارستان‌های هند به شمار نمی‌رود. به تازگی نیز یک مرد اهل دهلی نو شکایتی را در اداره پلیس پس از مفقودشدن جسد خواهر ۳۸ ساله اش از سردخانه بیمارستان غیردولتی در پایتخت هند مطرح کرده بود.