۰ نفر

قتل زن کارمند در راه بازگشت به خانه

۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۸
کد خبر: 470067
قتل زن کارمند در راه بازگشت به خانه

راز ناپدید شدن کارمند تامین‌ اجتماعی شهرستان سیاهکل پس از 2روز با پیدا شدن جسد او در مازندران فاش شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، بعدازظهر سه‌شنبه، یکم مهرماه الهام سرلاتی، کارشناس وصول حق بیمه تامین اجتماعی شهرستان سیاهکل در استان گیلان پس از پایان یک روز کاری راهی خانه شد. او مثل هر روز باید ابتدا به لنگرود و پس از آن به خانه‌شان در رودسر می‌رفت. زن جوان وقتی در میدان لنگرود از ماشین پیاده شد، برای رفتن به رودسر سوار یک خودروی مسافربر شخصی شد و پس از آن دیگر کسی او را ندید.

وقتی خبری از این زن نشد، خانواده‌اش که نگران او بودند با تلفن همراهش تماس گرفتند اما گوشی‌اش خاموش بود. آنها به جست‌وجو پرداختند اما زمانی که ردی از او به‌دست نیامد پلیس را در جریان قرار دادند و به این ترتیب تحقیقات برای پیدا کردن وی شروع شد. مأموران پلیس در جریان بررسی‌ها متوجه شدند که زن جوان آخرین بار با سرویس اداره به لنگرود رفته و در آنجا از سرویس پیاده و سپس سوار یک خودروی سواری شده و این خودرو تنها سرنخ برای پیدا کردن او بود.

درحالی‌که جست‌وجو برای پیدا کردن این زن ادامه داشت، چهارم مهرماه جسد زنی زیر یک پل در منطقه جنگلی دوهزار مازندران پیدا شد.  وقتی مأموران به محل حادثه رفتند، متوجه شدند که مشخصات جسد با مشخصات الهام که چند روز قبل‌تر گم شده بود مطابقت دارد. در این شرایط خانواده وی به پزشکی قانون دعوت شدند و پس از دیدن جسد تأیید کردند که او کسی جز الهام نیست.

با کشف راز ناپدید شدن این زن، تیمی از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند و معلوم شد که جسد این زن در حالی پیدا شده که طلاها، پول‌ها و لوازم باارزش او سرقت شده است. این یعنی، احتمالا وی پس از سوار شدن به‌خودروی سواری در دام زورگیران گرفتار شده و آنها پس از سرقت اموالش او را به قتل رسانده‌اند. در این شرایط تحقیقات کارآگاهان جنایی برای شناسایی خودروی سواری و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت هولناک آغاز شده است.