۰ نفر

دزدی‌های شاگرد طلاسازی لو رفت

۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۶:۰۸
کد خبر: 445938
دزدی‌های شاگرد طلاسازی لو رفت

کارگر کارگاه طلاسازی که بیش از 100 گرم طلا سرقت کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، شامگاه بیست و دوم خرداد صاحب یک کارگاه طلاسازی واقع در محدوده بازار به کلانتری 113 بازار مراجعه کرد و اظهار داشت، مدتی است از کارگاه طلاسازی اش مقداری طلا سرقت می‌شود و سرنخی هم از سارق یا سارقان ندارد.

با ثبت اظهارات شاکی مأموران کلانتری بازار ضمن انجام تحقیقات لازم، محل سرقت را مورد بازرسی و بازبینی قرار دادند و مشخص شد هیچگونه آثار تخریب مبنی بر ورود سارق یا سارقان به‌کارگاه مالباخته وجود ندارد؛ برهمین اساس فرضیه داخلی بودن سرقت قوت گرفت و در این خصوص بررسی‌های لازم انجام و پس‌از انعکاس موضوع به مرجع قضایی دستور تحقیقات از کارگران شاغل در کارگاه صادر شد.

 در تحقیقات پلیسی، یکی از کارگران به‌نام «وحید» اظهارات ضد و نقیضی داشت و دچار دستپاچگی بود که ظن مأموران به وی بیشتر شد، در ادامه تحقیقات پلیسی، کارگر طلاسازی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: مدت 25 روز است که کش رو زنی طلا را از کارگاه انجام می‌دهم و طلاهای مسروقه را به خانه‌ام واقع در جوادیه انتقال داده‌ام.

 سرهنگ «دوستعلی جلیلیان» سرکلانتر هفتم پایتخت، در این باره گفت: این کارگر 134 گرم و 580 سوت «طلا» به ارزش یک میلیارد ریال از کارگاه کش روی کرده بود که در بازرسی از مخفیگاه متهم طلاها پیدا شد.