۰ نفر

آسیب به 70خودرو به بهانه قهر کردن همسر

۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۶:۱۴
کد خبر: 434368
آسیب به 70خودرو  به بهانه قهر کردن همسر

مرد جوان که پس‌از قهر همسرش از خانه در اقدامی عجیب روی 70 دستگاه خودرو در خیابان نبرد شمالی با اسپری مشکی رنگ پاشیده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با تماس تعدادی از شهروندان با سامانه پلیسی ۱۱۰ و مراجعه حضوری به کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه مبنی بر پاشیدن رنگ روی خودروهایشان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری مذکور قرار گرفت و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مردی جوان، با تردد در کوچه‌های منطقه نبرد شمالی روی ۷۰ دستگاه خودرو بخصوص خودروهایی با رنگ روشن، اسپری مشکی پاشیده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در دو شب اقدام به این کار کرده بود گفت: بررسی بیشتر نشان داد متهم در شب نخست به ۲۵ دستگاه و در شب دوم به ۴۵ دستگاه خودرو رنگ پاشیده است. مأموران انتظامی با درنظر گرفتن نقاط آلوده، مشغول گشتزنی هدفمند شدند تا اینکه حدود ساعت 3 بامداد روز شنبه، متهم را در خیابان داودآبادی مشاهده و بازداشت کردند.

متهم پس از انتقال به کلانتری مدعی شد: ساکن یکی از شهرهای شمالی کشور هستم و چند روز پیش همسرم قهر و خانه را ترک کرد من هم برای پیدا کردن او راهی تهران شدم.

همین مسأله باعث شده بود تا عصبانی باشم و روی خودروها رنگ بپاشم.

سوابق متهم نشان می‌دهد که او سابقه درگیری در یکی از شهرهای شمالی کشور را دارد و در یکی از سفرهای خارجی که داشته نیز با مأموران درگیر شده و در کشور مقصد هم زندانی شده است. متهم برای سیر مراحل قانونی، به مقام قضایی معرفی شد.