۰ نفر

سرقت انباری خانه‌ها به بهانه ثبت کنتور

۶ اسفند ۱۳۹۸، ۷:۴۴
کد خبر: 419650
 سرقت انباری خانه‌ها به بهانه ثبت کنتور

دو سارق که با عنوان مأمور اداره آب، برق یا گاز وارد خانه‌ها شده و از انباری ساختمان‌ها در غرب تهران سرقت می‌کردند با 100 فقره اعتراف دستگیر شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، در پی افزایش پرونده‌های سرقت از انباری خانه‌ها در غرب پایتخت بویژه در محدوده کلانتری تیم ویژه‌ای از مأموران برای دستگیری عاملان این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

سرهنگ محمد کمیجانی - رئیس کلانتری 142 کن- در این باره گفت: در بررسی اولیه مشخص شد که سارق یا سارقان بدون تخریب در ورودی وارد ساختمان شده و با تخریب قفل انباری‌ها، اموال موجود در آن را سرقت کرده‌اند. مأموران در تحقیقات میدانی موفق به شناسایی شماره پلاک خودروی سارقان شدند و خیلی زود توانستند هر دو سارق سابقه‌دار را دستگیر کنند.

این دو سارق پس از دستگیری به جرم‌شان اعتراف کردند و گفتند: ما به‌عنوان مأمور اداره برق، گاز، آب و به بهانه کنترل و بررسی کنتورها وارد ساختمان می‌شدیم و پس از آن هم به سراغ انباری ساکنان می‌رفتیم و اموال با ارزش را سرقت می‌کردیم.

در تحقیقات تکمیلی پلیس نیز مشخص شد که هر دو متهم 35 و 38 ساله اعتیاد به مواد مخدر شیشه و هروئین دارند و یک سال قبل با هم در زندان هم سلولی بوده‌اند و پس از آزادی از زندان با همکاری یکدیگر دست به سرقت می‌زدند.

متهمان پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.