۰ نفر

جهاددانشگاهی شیراز به آتش کشیده شد

۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۲۲:۵۳
کد خبر: 395540
جهاددانشگاهی شیراز به آتش کشیده شد

روابط عمومی جهاددانشگاهی استان فارس اعلام کرد که روز گذشته یکی از ساختمان‌های آموزشی این نهاد واقع در چهارراه عدالت شهر شیراز توسط عده‌ای اغتشاشگر به آتش کشیده شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، براساس اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی، شامگاه شنبه 25 آبان جمعی از اغتشاشگران اقدام به شکستن شیشه‌های ساختمان آموزشی جهاددانشگاهی واقع در چهارراه عدالت کرده و درب فلزی این مرکز را از جای می کنند و در جریان حمله این افراد به ساختمان جهاددانشگاهی در شامگاه شنبه، یکی از نیروهای حراست این نهاد نیز مصدوم می شود که هم اینک و بعد از دو روز همچنان در کما است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس با محکوم کردن اینگونه رفتارها و اقدامات آشوبگرانه، توضیح داده است که یکشنبه 26 آبان بار دیگر اغتشاشگران به ساختمان جهاددانشگاهی در محل چهارراه عدالت حمله ور شده و این ساختمان را به آتش می کشند که در نتیجه آن تمام 5 طبقه ساختمان آسیب دیده است.

روابط عمومی جهاددانشگاهی با اعلام اینکه خسارت ناشی از آسیب وارده به ساختمان آموزشی جهاددانشگاهی در شیراز حدود 8 میلیارد تومان ارزیابی شده است، تاکید کرد که این ساختمان کاربری عمومی در زمینه آموزشی و اشتغال داشته و با هدف ارائه خدمات آموزشی کوتاه مدت و علمی کاربردی به شهروندان خصوصا گروه های کم درآمد جامعه ایجاد شده بود.

براساس اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی این مرکز آموزشی خدمات مختلف آموزشی و اشتغال را به حدود 2 هزار نفر از آموزش گیرندگان که اکثرا از گروه‌های آسیب پذیر و کم درآمد جامعه بودند، ارائه می داد.