۰ نفر

معمای قتل هولناک زن جوان در جاده چالوس

۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۲۲
کد خبر: 380866
معمای قتل هولناک زن جوان در جاده چالوس

پلیس، پنج مرد را به عنوان مظنون در پرونده قتل هولناک زن جوان در کرج دستگیر کرد. عامل یا عاملان جنایت پس از قتل این زن جسدش را تکه‌تکه کرده و به آتش کشیدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جام جم، اوایل خرداد امسال مردی برای ورزش به حوالی یکی از روستاهای جاده چالوس کرج رفته بود که با نایلونی در حال سوختن رو‌به‌رو شد. بوی بدی از آن به مشام می‌رسید. وقتی با پایش نایلون‌ها را به کناری زد، متوجه شد بقایای بدن انسان در داخل آن است. شعله‌های آتش نایلون‌ها را خاموش کرد و با پلیس تماس گرفت و خبر از یک جنایت داد.

ماموران کلانتری در محل حاضر شدند و با مشاهده جسد مثله‌شده، موضوع را به پلیس آگاهی استان البرز و بهمن آبیار، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی کرج گزارش دادند. ماموران با جمع‌آوری بقایای جسد مثله‌شده متوجه شدند جسد متعلق به یک زن است و به نظر می‌رسید او در مکان دیگری براثر ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده و عامل یا عاملان این جنایت هولناک برای این‌که راز قتل‌شان فاش نشود، آن را 12 تکه کرده و با انداختن در کیسه‌های نایلونی در گوشه و کنار و با ریختن بنزین آن زن را آتش زده‌اند.  

پرونده‌ای در این باره در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی کرج تشکیل شد و جسد مثله‌شده برای مشخص شدن  هویتش به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات پلیس جنایی برای رازگشایی از معمای جسد سوخته ادامه داشت. ماموران  به بررسی پرونده زنان گمشده در پلیس آگاهی  استان البرز و کلانتری‌های شهر کرج پرداختند، اما  نتیجه‌ای نداشت و تصاویر زنان گمشده با جسد مثله مطابقت نداشت.  بنابراین این فرضیه که ممکن است مقتول ساکن شهر تهران یا شهرهای اطراف کرج باشد، قوت گرفت .

بنابراین تحقیقات در این باره با استعلام از اداره‌های پلیس تهران و دیگر شهرهای اطراف ادامه یافت تا این‌که هفته گذشته ماموران از طریق پلیس آگاهی ملارد در غرب استان تهران مطلع شدند یک روز قبل از کشف جسد مثله زن ناشناس، مردی با حضور در پلیس آگاهی ملارد و طرح شکایتی عنوان کرده همسر 35 ساله‌اش برای خرید از خانه بیرون رفته و دیگر بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است.

همین سرنخ کافی بود که  این خانواده برای شناسایی جسد مثله به پزشکی قانونی کرج بروند. شوهر زن گمشده بعد از دیدن جسد سوخته او را از روی نشانه‌ای که روی بدن همسرش  بود شناخت و گفت جسد متعلق به همسرگمشده وی است.

با مشخص شدن هویت مقتول، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. جست‌و‌جوها در این‌باره ادامه داشت تا این‌که دو روز بعد از شناسایی هویت مقتول ماموران مردی که گوشی تلفن همراه مقتول در اختیارش بود را پیدا کردند. با تحقیق از وی معلوم شد او کارتن‌خواب  بوده و گوشی را از مرد دستفروشی خریده و از آن استفاده می‌کرده است.

 او به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت و تحقیقات از وی در حالی ادامه داشت که ماموران رد مرد راننده‌ای که آخرین بار مقتول از خودروی او پیاده شده بود و نیز سه مرد دیگر که از اقوام و دوستان خانوادگی زن کشته شده بودند را در این پرونده به دست آوردند و این افراد هم بازداشت شدند. پنج مرد مظنون به قتل در بازجویی پلیسی منکر هرگونه جنایتی شدند. تحقیقات از آنها در پلیس آگاهی استان البرز ادامه دارد تا راز معمای این جنایت هولناک فاش شود.