۰ نفر

کشف انبار کالاهای تاریخ مصرف گذشته در ابهر

۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۱:۰۹
کد خبر: 365126
کشف انبار کالاهای تاریخ مصرف گذشته در ابهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از توقیف انبار بزرگ احتکار کالا و کالاهای تاریخ مصرف گذشته در ابهر خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مرتضی ممیزی گفت: در راستای مقابله با احتکار طرح نظارت بر انبارها در دستور کار تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: امروز نوسانات قیمت در بازار دغدغه مصرف‌کنندگان و  فروشندگان است، اما خودداری از فروش کالا و انبار کردن آن از عوارضی است که به این مشکلات دامن می‌زند.

وی با اشاره به اینکه در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان شناسایی این انبارها در دستور کار تعزیرات است و در این راستا انتظار همکاری از مردم را هم داریم، افزود: در همین راستا انبار بزرگ احتکار کالا در ابهر توقیف شد.

ممیزی با بیان اینکه این انبار شامل انواع کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن و... است، تصریح کرد: تخلف دیگر این سوله بزرگ زدن برچسب بر روی کالاهای تاریخ مصرف گذشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: هم‌اکنون کالاها در حال شمارش بوده و ارزش آن توسط کارشناسان در حال بررسی است.

وی با درخواست از مردم برای همکاری در مبارزه با احتکار گفت: اگر شهروندان احتکار کالا را مشاهده کردند می‌توانند به سامانه 124 سازمان صمت و یا پلیس 110 اطلاع دهند.

ممیزی با اشاره به اینکه پیگیری پرونده‌های احتکار از جمله استعلام و گزارشات کارشناسی جزو اولویت‌های شعب تعزیرات است، افزود: مدت زمان رسیدگی به این پرونده‌ها بسیار مناسب بوده و احکام نیز پس از قطعیت توسط واحد اجرای احکام به مرحله اجرا می‌رسند.