۰ نفر

غرق یک زن هنگام گرفتن سلفی در رودخانه چالوس

۱۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۴۰
کد خبر: 364623
غرق یک زن هنگام گرفتن سلفی در رودخانه چالوس

مرد ۲۱ساله‌ای با مشاهده این صحنه برای نجات این زن وارد رودخانه شد که او هم گرفتار امواج خروشان رودخانه شد و در نهایت خود را به تنه درخت در وسط رودخانه چسباند و از مرگ نجات یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رئیس جمعیت هلال احمر چالوس گفت که زنی هنگام گرفتن عکس سلفی به داخل رودخانه چالوس در منطقه لارک سقوط کرد و جان باخت.

امیرحسین عسگر زاده گفت: این اتفاق غروب پنجشنبه و هنگامی رخ داد که زن ۴۰ ساله مسافر برای گرفتن عکس سلفی به کنار رودخانه چالوس در منطقه لارک رفت و به علت جلوتر رفتن از حریم رودخانه زیر پایش خالی شد و به درون رودخانه سقوط کرد.

وی ادامه داد: مرد ۲۱ ساله‌ای با مشاهده این صحنه برای نجات این زن وارد رودخانه شد که او هم گرفتار امواج خروشان رودخانه شد و در نهایت خود را به تنه درخت در وسط رودخانه چسباند و از مرگ نجات یافت.

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس گفت: بلافاصله بعد از گزارش این حادثه، ۲ تیم شامل هشت نفر از پایگاه هلال احمر منطقه لارک و شهر چالوس به منطقه اعزام و امدادگران موفق می‌شوند با اجرای عملیات نجات این مرد جوان را سالم از رودخانه بیرون بیاورند.

وی افزود: در عملیات جست و جو برای یافتن زن ۴۰ ساله جسد این فرد ۸۰۰ متر پایین‌تر از محل حادثه پیدا و تحویل پزشک قانونی شهرستان شد.

عسگر زاده از اهالی و گردشگران خواست با توجه به بارندگی و طغیان رودخانه‌ها از نزدیک شدن به رودخانه‌های به ویژه در هنگام گرفتن عکس از دیگران و سلفی خودداری کنند.

رودخانه حفاظت شده چالوس در غرب مازندران از دامنهٔ شمالی ارتفاعات کندوان و طالقان سرچشمه می‌گیرد و پس از طی حدود ۷۲ کیلومتر در کنار چالوس به دریای خزر می‌ریزد.