۰ نفر

تعدادی از هواداران خاطی تیم های سپاهان و پرسپولیس دستگیر شدند

۹ خرداد ۱۳۹۸، ۴:۲۵
کد خبر: 356588
تعدادی از هواداران خاطی تیم های سپاهان و پرسپولیس دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری تعدادی از هواداران خاطی تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در داخل و بیرون ورزشگاه نقش جهان اصفهان خبر داد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین حسین زاده بامداد روز پنجشنبه بدون ذکر تعداد دستگیر شدگان این مسابقه افزود: فضای بیرونی ورزشگاه نقش جهان پس از بازی بسیار ملتهب بود.

وی اظهار داشت: این التهاب با توجه به اینکه تیم سپاهان بازی برده ای را واگذار کرده بود شکل گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی اصفهان افزود: از سوی دیگر اطراف ورزشگاه نقش جهان به لحاظ جغرافیایی و کانال عبور و مرور مناسب نیست و همین امر موجب شدت و گسترش التهاب بین نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه شد.

وی بدون تایید هر گونه گزارش آسیب به خودروهای عمومی و شخصی گفت: هم اکنون فضای اطراف ورزشگاه آرام و بدون التهاب است.

 در پایان این دیدار به تعدادی از خودروهای خبرنگاران، اصحاب رسانه و هواداران در ورزشگاه نقش جهان خسارت جدی شامل آتش سوزی، آسیب به بدنه، تخریب فضای داخلی خودرو و شکستگی شیشه و تخریب و غارت اموال وارد شده است.

همچنین یک منبع آگاه در ورزشگاه نقش جهان گفت دستکم ٢٠٠ نفر در جریان مسابقه چهارشنبه شب سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در نیمه نهایی جام حذفی نیمه نهایی در در ورزشگاه نقش جهان مصدوم شدن و مورد مداوا قرار گرفتند.

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر در دیدار خارج از خانه در نقش جهان مقابل سپاهان اصفهان به فینال جام حذفی صعود کرد.