۰ نفر

کارگر قالیشویی ۵۰تخته فرش را دزدید!

۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۵۹
کد خبر: 340332
کارگر قالیشویی ۵۰تخته فرش را دزدید!

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه از دستگیری سارق ۵۰ تخته فرش قالیشویی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، دهم اسفند امسال مالک یک قالیشویی با مراجعه به کلانتری 169 مشیریه اعلام کرد 50 تخته فرش از قالیشویی وی به سرقت رفته است.

وی در اظهاراتش به مأموران گفت: تعداد 50 تخته فرش شسته شده را ضمن بارگیری بر وانت‌نیسان قالیشویی، تحویل کارگر دادم که فرشها را به مشتریان تحویل دهد اما از زمان حرکت تاکنون به کارگاه برنگشته و فرشها نیز به مشتریان تحویل داده نشده است.

در تحقیقات مشخص شد شاکی از محل سکونت کارگر اطلاعی ندارد که مشخصات ظاهری کارگر از شاکی گرفته، تصویری از وی ترسیم و در اختیار گشتهای انتظامی قرار داده شد.

شناسایی متهم ادامه داشت تا اینکه مأموران انتظامی روز گذشته حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی متوجه رفتار مشکوک راننده یک دستگاه وانت‌نیسان شدند.

مأموران در ادامه خودرو را تحت تعقیب قرار دادند و ضمن استعلام پلاک انتظامی آن، مشخص شد که خودروی نیسان‌وانت مسروقه بوده و دارای سابقه ثبت سرقت است.

مأموران با شناسایی خودروی قالیشویی، دستور توقف به آن دادند که راننده نیسان با افزایش سرعت خود اقدام به فرار از دست مأموران کرد که پس از دقایقی تعقیب و گریز ضمن توقیف خودرو، موفق به دستگیری راننده آن شدند.

راننده به کلانتری 169 مشیریه منتقل شد و در تحقیقات به سرقت 50 فقره فرش و خودروی وانت‌نیسان کارگاه اعتراف کرد.

رئیس کلانتری 169 مشریه با اعلام این خبر گفت: متهم سابقه‌دار و معتاد به موادمخدر است و علت سرقت فرشها را نیز تأمین هزینه مصرف موادمخدر خود اعلام کرد.

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم فرشهای سرقتی را به مالخران اموال مسروقه فروخته همچنین کارشناسان ارزش ریالی فرشها را 2 میلیارد ریال برآورد کردند و شناسایی مالخران و کشف اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.