۰ نفر

انفجار نارنجک دست ساز حادثه آفرید

۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۴:۰۰
کد خبر: 340196
انفجار نارنجک دست ساز حادثه آفرید

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمان گفت: انفجار نارنجک دست ساز موجب مصدومیت 2نفر در شهرستان شهربابک این استان شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سید محمد صابری بدون اشاره به نحوه یا علت انفجار این نارنجک دستی افزود: 2 نوجوان 17 ساله عصر امروز به دلیل انفجار نارنجک دست ساز در بلوار شهدای استبرق شهربابک دچار مصدومیت شدند.
وی اظهار داشت: ساعت 15 و چهار دقیقه عصر امروز بعد از اطلاع تلفنی از انفجار نارنجک دست ساز، یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
صابری گفت: این 2 نوجوان بعد از دریافت کمک های اولیه توسط آمبولانس به بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک منتقل شدند.
مدیر بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان شهربابک نیز گفت: یکی از این نوجوانان از ناحیه دست، سر و صورت دچار حادثه شده است.
وی ادامه داد: یکی دیگر از این نوجوانان حادثه دیده علاوه بر ناحیه دست، سر و صورت به دلیل ورود جسم خارجی ناشی از انفجار نارنجک دست ساز از ناحیه شکم دچار حادثه شده و بلافاصله بدو ورود به بیمارستان مورد جراحی قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: یک نوجوان مصدوم این حادثه هم اکنون در بخش آی. سی. یو و دیگری در بخش اورژانس بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک تحت نظر قرار دارند.
زین الدینی گفت: احتمال اعزام نوجوانی که از ناحیه شکم دچار مصدومیت شده و هم اکنون در آی. سی. یو. به سر می برد به بیمارستان شهرستان های اطراف شهربابک یا مرکز استان کرمان وجود دارد.