۰ نفر

محاکمه قاچاقچی مواد مخدر که دختر 5 ساله را کشت

۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۹:۱۲
کد خبر: 314272
محاکمه قاچاقچی مواد مخدر که دختر 5 ساله را کشت

مرد موادفروش که برای تسویه‌حساب با مردی دختر پنج‌ساله او را ربوده و بعد از چندین روز شکنجه به قتل رسانده‌ است، در دادگاه کیفری استان اصفهان محاکمه شد.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، متهم برای اینکه بتواند پول مواد مخدر را از پدر دختر پنج‌ساله به نام ملیکا بگیرد، ابتدا برادر نوجوان ملیکا را ربوده و چندین روز آزار داده‌ بود، اما وقتی به پولش نرسید، این‌بار ملیکا و خواهر نوجوان او را ربود. دختربچه پنج‌ساله که نتوانست شکنجه‌ها را تحمل کند، در بیمارستان جانش را از دست داد.

متهم روز گذشته وقتی در برابر قضات شعبه یک دادگاه کیفری اصفهان قرار گرفت، همه اتهاماتش را انکار کرد و گفت قتل ملیکا کار او نبوده ‌است و عده‌ای جسم نیمه‌جان ملیکا را مقابل خانه او رها کرده‌اند.  نماینده دادستان دیروز در جلسه دادگاه کیفرخواست را خواند و گفت: هشتم شهریور امسال فروشنده مواد مخدر پسر 10 ساله مرد معتادی را که به وی بدهکار بود، ربود. وی فکر می‌کرد با این کار مرد معتاد حسابش را تسویه می‌کند، اما با گذشت پنج روز وقتی دریافت او قادر نیست بدهی‌اش را بدهد، در اقدامی از پنجره خانه این مرد معتاد وارد خانه آنها شد و این‌بار دختران خانواده به ‌نام‌های ملیکا پنج‌ساله و مریم 18ساله را با زور اسلحه ربود و به مدت 23 روز این دو خواهر را مورد شکنجه قرار داد. در نهایت پنجم مهر ملیکا بر اثر شدت جراحات و دیررساندن به مرکز درمانی جانش را از دست داد. متهم که متوجه‌ شده ‌بود تحت تعقیب است، متواری شد، اما با ردیابی‌های مأموران دستگیر شد. متهم در مراحل بازجویی به قتل ملیکا و نگهداری غیرقانونی او، خواهر و برادرش اعتراف کرد و با توجه به مدارک ارائه‌شده، از دادسرا درخواست می‌شود متهم به اتهام‌های قتل ملیکا، کودک‌آزاری، آدم‌ربایی، جرح عمدی و نگهداری غیرقانونی محاکمه شود.  در ادامه پدر و مادر ملیکا در جایگاه قرار گرفتند و خواستار صدور حکم قصاص شدند، همچنین آنها درخواست مجازات متهم به‌خاطر ربودن فرزندشان را کردند. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت. او گفت اتهام‌هایش را قبول ندارد و ملیکا را نکشته ‌است. این مرد درباره اینکه اورژانس ملیکا را از مقابل خانه او به بیمارستان منتقل کرده، ضمن اینکه او خودش با اورژانس تماس گرفته و حالا چطور مدعی‌ است از چیزی خبر ندارد، گفت: من بیرون از خانه بودم و جسم نیمه‌جان ملیکا را دیدم که در خیابان روی زمین افتاده است. با اورژانس تماس گرفتم تا به این بچه کمک شود. خودم هیچ نقشی در این ماجرا نداشتم.  در نهایت هیئت قضات آخرین دفاعیات متهم را اخذ کرده و برای صدور حکم وارد شور شدند.