۰ نفر

دستگیری سارقان حرفه‌ای در مترو تئاترشهر

۲ آبان ۱۳۹۷، ۳:۱۳
کد خبر: 309834

دستگیری سارقان حرفه‌ای در مترو تئاترشهر

فرمانده یگان انتظامی مترو از دستگیری دو سارق در ایستگاه مترو تئاترشهر خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علی راقی  دراین باره گفت: ماموران یگان انتظامی مترو با گشت زنی در ایستگاه های مترو در راستای تامین امنیت مسافران اقدام می کنند و در همین راستا نیز چندی پیش ماموران در ایستگاه تئاتر شهر در حال گشت زنی بودند که متوجه رفتار مشکوک دو تن از مسافران شدند که در بین مسافران دیگر در حال پرسه زنی بودند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس مترو رفتار این افراد را تحت نظر قرار دادند، گفت: مدتی بعد در حالی که پرسه زنی این افراد در مترو ادامه داشت، ماموران به این افراد نزدیک شده و آنان را برای تحقیقات بیشتر به ایستگاه پلیس منتقل کردند.

راقی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان و بازرسی بدنی از آنان، گفت: در بازرسی بدنی انجام شده سه دستگاه گوشی همراه هوشمند از دو متهم کشف شد و خود این افراد نیز اقرار کردند که آنها را روز گذشته از مسافری در ایستگاه دروازه دولت به سرقت برده اند.

فرمانده یگان انتظامی مترو با بیان اینکه متهمان بازجویی اولیه به همکاری با یکدیگر در سرقت از مسافران مترو اقرار کردند، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل کلانتری شدند تا از آنجا روانه دادسرا شوند.