۰ نفر

انهدام باندی که روزانه ۵ سرقت انجام می‌داد

۸ مهر ۱۳۹۷، ۱:۲۲
کد خبر: 303894

انهدام باندی که روزانه ۵ سرقت انجام می‌داد

رئیس کلانتری۱۶۰ خزانه از انهدام باند سارقان لوازم خودرو که روزی ۵ فقره سرقت مرتکب می‌شدند خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ چنگیز ایدون اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت لوازم داخل خودرو در محدوده خیابان خزانه و طرح شکایت توسط مالباخته شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی گفت: در این تحقیقات مشخص شد که سارقان چند نفر بوده و با یک دستگاه خودروی سواری اقدام به سرقت خودرو و لوازم داخل آن می کنند.

رئیس کلانتری ۱۶۰ خزانه با اشاره به شناسایی مخفیگاه یکی از سارقان، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی تیمی از ماموران این کلانتری به مخفیگاه سارق اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری وی، تعدادی اموال مسروقه از مخفیگاهش کشف کنند.

وی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری افزود: متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد که با همکاری سه همدستش مرتکب ده ها فقره سرقت لوازم داخل خودرو و خودرو در محدوده سرکلانتری هفتم و هشتم پایتخت شده است.

ایدون توضیح داد: ماموران کلانتری موفق شدند در سه عملیات مجزا و هماهنگ، سه همدست سارق را دستگیر و در بازرسی‌های اولیه از مخفیگاهشان علاوه بر کشف یک دستگاه خودروی سواری مسروقه، تعدادی لوازم خودرو نیز کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه سارقان اقرار کردند که روزانه مرتکب ۵ فقره جرم سرقت می شدند، خاطر نشان کرد:پس از تشکیل پرونده متهمان برای ادامه تحقیقات به پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شدند.