۰ نفر

جزئیات واژگونی اتوبوس در گچساران اعلام شد

۲۰ فروردین ۱۳۹۷، ۹:۳۰
کد خبر: 262865
جزئیات واژگونی اتوبوس در گچساران اعلام شد

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس شرکت ملی حفاری نفت عصر یکشنبه در نزدیکی منطقه کاکا مبارک بی بی حکیمه در جنوب گچساران 2 کشته و 15 مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، جلال پوران فرد یکشنبه شب  اظهار داشت: وضعیت یک نفر از مصدومان این سانحه وخیم است و هفت نفر مصدوم نیز به بیمارستان شهرستان دیلم در استان بوشهر منتقل شدند.

وی بیان کرد: هشت دستگاه آمبولانس و 16 امدادگر برای کمک و انتقال مصدومان به محل سانحه اعزام شده اند. رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این حادثه سید احسان موسوی و محمد یعقوبی جان باختند.

پوران فرد افزود: علی عریضی، امید بهمنی دهکردی، ابراهیم اریک، آرمان بختیاری، عباس ابراهیمی، سیروس عسکری زاده، مهدی قربانی، بهنام خیری اوروند، میلاد کلانتری، تورج جلیلی، پویا چراغی، سیدرضا طباطبایی، سید احمد آلبورشوکه، امین مرادی و حسن نوذری مصدوم شدند.

فرماندار گچساران نیز در این زمینه گفت: یک دستگاه اتوبوس ساعت 18 و 45 دقیقه روز یکشنبه هنگام جابه جایی نیروهای شرکت ملی حفاری نفت در محل کاکامبارک بی بی حکیمه در جنوب گچساران واژگون شد.

عبدالرحیم رحیمی  افزود: در این سانحه 2 نفر کشته و 15 نفر مصدوم شدند. وی بیان کرد: یکی از سرنشینان اتوبوس هنگام وقوع سانحه در دم جان باخت و نفر دوم هنگام اعزام به بیمارستان فوت کرد.

وی تصریح کرد: هشت نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های شهید رجایی و بعثت نفت گچساران انتقال داده شدند.

رحیمی تصریح کرد: همچنین هفت نفر مصدوم این سانحه به بیمارستان شهرستان دیلم در استان بوشهر منتقل شدند.

وی گفت: دلیل وقوع این سانحه از سوی کارشناسان ذی‌ربط در حال بررسی است.

کاکامبارک در 70 کیلومتری جنوب شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران و در نزدیکی بقعه متبرکه بی بی حکیمه (س) قرار دارد.

حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال 1390 تا 95 بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشته است. افزون بر 6 هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.