۰ نفر

زورگیران میلیونی دستگیر شدند

۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۶:۱۸
کد خبر: 249724
زورگیران میلیونی دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد، با اشاره به دستگیری 2 زورگیر در محدوده خاوران، گفت: این دو متهم یک ساعت پس از سرقت بازداشت شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس،‌ سرهنگ منصور حشمتیان به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان ساکن محدوده خاوران در خصوص سرقت و زورگیری های انجام شده از سوی 2 زورگیر، دستگیری متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل یک تیم حرفه ای و حضور در محل مشخص شد که دو مرد با لباس های انتظامی و استفاده از تجهیزات قلابی، اقدام به ضرب و جرح شهروندان و سرقت از آنها کرده و از آنجا که احتمال داشت هنوز در محل حضور داشته باشند، ماموران به صورت همه جانبه اقدام به بررسی محدوده سرقت ها کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: این اقدام در نهایت ظرف یک ساعت به نتیجه رسید و در نهایت هر دو سارق زورگیر که با البسه نظامی قلابی در حال پرسه زنی و انتخاب سوژه جدید برای زورگیری بودند، شناسایی و در کسری از ثانیه هر دو دستگیر شدند.

رئیس کلانتری 132، اظهار داشت: هر دو متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل شده و در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر جعل عنوان، زورگیری و تهدید شهروندان با سلاح قلابی، اعتراف کرد.

وی ادامه داد: در بازرسی از آنها مبلغ، 2 و میلیون و 383 هزار تومان وجه نقد، چهار عدد سکه طلا، دو جفت گوشواره، هفت رشته زنجیر، 370 گرم طلا، پنج دستگاه گوشی تلفن همراه، یک قبضه سلاح قلابی و 23 قبضه چاقوی ضامن دار کشف شد.

سرهنگ حشمتیان، تصریح کرد: به این ترتیب هر دو متهم پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند تا در خصوص سرقت های دیگرشان نیز تحقیقات انجام گیرد.