۰ نفر

دنیا مدنی عزادار دخترش شد! + عکس

۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۹
کد خبر: 706164
دنیا مدنی عزادار دخترش شد! + عکس

اینستاگرام دنیا مدنی با انتشار خبری ناراحت کننده به روز شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ دنیا مدنی در اینستاگرام با انتشار عکسی از گربه سفید خانگی اش نوشت:  این دختر زیبا اسم‌اش "مهربان" بود. اولین باری بود که من مامان شدم. اولین باری که عشق به یک موجود پشمالوی، ناز، لوند، گند اخلاق رو تجربه کردم. روزهای سخت مهاجرت به مالزی همراهم بود. همدم تنهایی‌هام بود، سنگ صبورم بود. بخاطر آلرژی شدیدم مجبور شدم واگذار کنم به دوستی.

امروز فهمیدم مهربان زیبای ملوس پر کشیده. نمی‌دونم، انگار غربت احساسات آدم رو ضربدر هزار می‌کنه. انگار هرچیزی رو چند بار داری از دست میدی نه یک بار. خداحافظ کوچولوی ملوسم

دنیا مدنی عزادار دخترش شد

دنیا مدنی عزادار دخترش شد! + عکس

دنیا مدنی عزادار دخترش شد! + عکس

بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ است. دنیا دختر کوچک رویا تیموریان از همسر اولش «میر ولی الله مدنی» از تهیه کنندگان با سابقه سینما و تلویزیون است و تنها یک خواهر بنام درنا دارد.

اولین فیلم دنیا مدنی

در سال ۱۳۹۱ وقتی ۲۲ ساله بود اولین بار با سریال «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی کنار طراحی لباس، بازیگری را تجربه کرد.

همسر دنیا مدنی

چند سال پیش خبری مبنی بر نامزدی دنیا مدنی با علیرضا کمالی (بازیگر) پخش شد و حتی عکس های دونفره مشترک زیادی هم در کنار هم منتشر کردند. بعد از مدتی تمام تصاویر مشترک خود را از پیج های خود حذف کردند و خانم بازیگر هم بارها گفته است که خبر ازدواجش شایعه بود.

مهاجرت دنیا مدنی

دنیا مدنی اوایل آبان ۱۴۰۱ برای حضور در جشنواره فیلم هوک در بایرن آلمان از کشور خارج شد و بدون حجاب در این فستیوال جهانی شرکت کرد. او با فیلم کوتاه «نقره ای» به کارگردانی و نویسندگی حمید صابر در این جشنواره حضور داشت و به نظر دیگری در این مقطع قصدی برای بازگشت به کشور را ندارد.