۰ نفر

استایل متفاوت شکیرا در فرودگاه نیویورک + عکس

۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 706066
استایل متفاوت شکیرا در فرودگاه نیویورک + عکس

عکس جدید شکیرا را ببینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ عکس جدید شکیرا همراه پسرانش ساشا و میلان. این خانواده سه نفره از بارسلونا وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شدند و طرفداران شکیرا با او سلفی گرفتند. شکیرا در این عکس یک کاپشن با طرح گل های سرخ درشت بر تن کرده است که کلاه ست آن نیز بر سرش است. این یکی از متفاوت ترین استایل های شکیراست.

استایل متفاوت شکیرا در فرودگاه نیویورک

استایل متفاوت شکیرا در فرودگاه نیویورک + عکس

استایل متفاوت شکیرا در فرودگاه نیویورک + عکس

شکیرا ایزابل مبارک ریپل (زاده ۲ فوریه ۱۹۷۷) که با نام شکیرا شناخته می‌شود، خواننده، ترانه سرا، مدل، رقصنده، تهیه کننده و طراح رقص معروف کلمبیایی است.

پس از به شهرت رسیدن در سرتاسر امریکای لاتین شکیرا که خود اهل کلمبیا بود  به بزرگترین خواننده زن پاپ از زمان "جنیفر لوپز" ( که  درهای  موفقیت در زبان انگلیسی را گشوده بود)، تبدیل شد. او به خاطر داشتن سبک پرخاش جو و متاثر از راک برجسته و مشهور بود.

تمام روابط عاشقانه شکیرا

شکیرا در سال ۲۰۰۰ با آنتونیا دلا روآ، که وکیل آرژانتینی و پسر رییس جمهور سابق آرژانتین بود، ارتباط داشت. اما بعد از ۱۱ سال از یکدیگر جدا شدند. سپس از سال ۲۰۱۰ تاکنون با فوتبالیست اسپانیایی، جرارد پیکه ازدواج کرد. آنها دارای ۲ فرزند با نام های میلان (فرزند اول شکیرا) متولد ۲۰۱۳، و ساشا (فرزند دوم شکیرا) متولد ۲۰۱۵ هستند.

شکیرا و پیکه سرانجام پس از ۱۲ سال زندگی مشترک در ژوئن ۲۰۲۲ از یکدیگر جدا شدند که دلیل آن خیانت پیکه بود.