۰ نفر

ژست عاشقانه احمدرضا عابدزاده و همسرش غوغا کرد! + عکس

۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۴۴
کد خبر: 706044
ژست عاشقانه احمدرضا عابدزاده و همسرش غوغا کرد! + عکس

عکس جدید احمدرضا عابدزاده و همسرش را می بینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ اینستاگرام احمدرضا عابدزاده با انتشار عکسی عاشقانه در کنار همسرش به روزرسانی شد. او متولد ۴ خرداد ۱۳۴۵ است. همسر او وقتی ۱۶ ساله بود با عابدزاده ازدواج کرد. او می گوید: آن دوران احمدرضا ۲۱ سال سن داشت ما خیلی سریع صاحب بچه شدیم یادمه ۱۸ سالم بودم که نگار را به دنیا آوردم.

عکس احمدرضا عابدزاده و همسرش

احمدرضا عابدزاده و همسرش

بیوگرافی دختر عابدزاده

نگار عابدزاده مانند پدرش علاقه‌مند به ورزش است و توانست کمربند مشکی کیک بوکسینگ را کسب کند رشته تحصیلی‌اش مدیریت بازرگانی است. به جز زبان مادری به ۲ زبان زنده دنیا، ایتالیایی و انگلیسی تسلط کافی دارد. چندی پیش ازدواج کرده و در حال حاضر متاهل است.

بیوگرافی پسر عابدزاده

امیر عابدزاده متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۲ در تهران است. پسر خانواده راه پدرش را دنبال کرد البته هیچ وقت نتوانست مانند پدرش اسطوره دروازه بانی باشد. اما یک مدت کوتاهی برای تیم پرسپولیس بازی کرد و بعد از آن ادامه حرفه خود را آمریکا دنبال کرد. وی در حال حاضر مجرد و ازدواج نکرده است.

خداحافظی از فوتبال احمدرضا عابدزاده

عابدزاده سرانجام روز جمعه ۲۳ دی ماه سال ۱۳۸۴ در حالی که چند سال بود که فوتبال را کنار گذاشته بود، به صورت افتخاری در دیدار دوستانه پرسپولیس و بایرن مونیخ مدت کوتاهی بازی کرد و به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، الیور کان دروازه بان تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، وی را در آغوش گرفت.