۰ نفر

عجیب ترین عکس بازیگر «رضا پروانه» پوست شیر / موهای بلند و پرپشت آقای بازیگر!

۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۴۶
کد خبر: 706008
عجیب ترین عکس بازیگر «رضا پروانه» پوست شیر / موهای بلند و پرپشت آقای بازیگر!

گریم متفاوت بازیگر نقش رضا پروانه را می بینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ عکسی از علیرضا کمالی، بازیگر نقش رضا پروانه در فیلم پوست شیر با گریمی متفاوت در سریال انقلاب زیبا که او را تقریبا غیرقابل شناسایی کرده است را می بینید.

موهای بلند و پرپشت بازیگر نقش رضا پروانه بازیگر! 

عجیب ترین عکس بازیگر «رضا پروانه» پوست شیر  / موهای بلند و پرپشت آقای بازیگر!

بیوگرافی علیرضا کمالی

علیرضا کمالی، متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران است. وی فارغ‌التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

شهرت علیرضا کمالی

علیرضا کمالی، سال ۱۳۹۳ در سریال انقلاب زیبا به کارگردانی بهرنگ توفیقی حضور موفقی داشت و پس از آن در سال ۹۵ با سریال نفس به شهرت رسید و میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد. این بازیگر در سریال لحظه گرگ و میش و وارش نیز ایفای نقش نموده و با همین سریال ها بسیار مشهور شد.

علیرضا کمالی در پوست شیر

پوست شیر سریال نمایش خانگی به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی است که در آن بازیگرانی چون شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه و... به ایفای نقش پرداخته اند.

پوست شیر سومین حضور علی‌رضا کمالی در سریال‌های شبکه نمایش خانگی و دومین همکاری وی با برادران محمودی بعد از فیلم سینمایی هفت‌ونیم است. علیرضا کمالی در پوست شیر نقش رضا دوست نعیم را ایفا کرده است که ساحل، دختر نعیم را راضی به دیدار پدرش پس از آزادی او از زندان می کند و....