۰ نفر

استایل عموپورنگ ۱۲ سال پیش در فرانسه! + عکس

۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱:۴۰
کد خبر: 705864
استایل عموپورنگ ۱۲ سال پیش در فرانسه! + عکس

داریوش فرضیایی عکسی جدید منتشر کرد.

 اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ داریوش فرضیایی در اینستاگرام با انتشار عکسی نوشت: یادش بخیر ۱۲ سال پیش اجرا در پاریس در این عکس امیرمحمد متقیان هم دیده می شود.

استایل عموپورنگ ۱۲ سال پیش در فرانسه!

استایل عموپورنگ ۱۲ سال پیش در فرانسه! + عکس

بیوگرافی داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در جوادیه تهران مجری و برنامه ساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک است که با مجری گری برنامه کودک با نام هنری عمو پورنگ به شهرت رسید و حالا برنامه سازی هم می کند.

داریوش فرضیایی در نهایت سال ۱۳۷۸ وقتی ۲۶ ساله بود در مجموعه کودکی بنام تورنگ و پورنگ وارد قاب تلویزیون شد که بسیار دیده شد. او سپس در رمضان سال ۱۳۸۱ برنامه مستقل خود بنام عموپورنگ را اجرا کرده که بسیار گل کرد و به شهرت رسید.

در سال ۱۳۸۴ بعد از حضور امیرمحمد متقیان به عنوان مهمان در یکی از برنامه ها، استعداد اجرای او را کشف و در کنار خود وارد ژانر کودک کرد.

نمی توانی موفق شوی!

او درباره مسیر موفقیتش گفته است: زمانی که مرحوم منوچهر نوذری از من تست گرفت به من گفت تو نمی توانی در کارت موفق شوی و مرا از اتاق خود بیرون کرد. اما من همان زمان برگشتم و گفتم که حرفی برای گفتن در کار خود دارم و گذشت تا اینکه ۱۰ سال بعد مرا برای برنامه صندلی داغ دعوت کرد. ن آخرین مهمان او در این برنامه بودم که آنجا گفت که کار مرا دوست دارد.