۰ نفر

بازیگر معروف جای احسان علیخانی در تلویزیون را گرفت! + عکس

۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۰:۵۰
کد خبر: 705861
بازیگر معروف جای احسان علیخانی در تلویزیون را گرفت! + عکس

یوسف تیموری مجری برنامه جدید شبکه سه شد.

 اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ یوسف تیموری و ایمان قیاسی به عنوان مجری برنامه قهرمان که با محوریت رقابت در زمینه آمادگی جسمانی در ایام عید نوروز پخش می شود، انتخاب شدند. برخی قهرمان را نوعی جایگزین عصر جدید احسان علیخانی عنوان می کنند.

بیوگرافی یوسف تیموری

یوسف تیموری یکی از بازیگران طنز کشورمان است که با بازی در سریال زیر آسمان شهر و مجید دلبندم به شهرت رسید.

یوسف تیموری متولد ۶ دی سال ۱۳۵۸ در منطقه غرب تهران است. او دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند دوم خانواده است.   او با خانمی اهل تایلند ازدواج کرده است که به طلاق ختم شد. متاسفانه اوایل امسال همسر او در تایلند به دلیل سرطان درگذشت.

بازیگر معروف جای احسان علیخانی در تلویزیون را گرفت! + عکس

یوسف تیموری و همسر تایلندی اش

یوسف تیموری درباره دلیل انتخاب همسر خارجی گفته است: برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند.

با توجه به رسم و رسومات کشور تایلند امکان داشتن همسر دوم وجود ندارد و زنان آنجا به هیچ وجه با همسر دوم کنار نمی آیند. وقتی من برایش توضیح دادم که در کشور ما میشود چند همسر داشت واقعا تعجب کرده بود و باورش نمی شد. چون اصلا در فرهنگ آنها چنین مسئله ای وجود ندارد.

او گفته است: اولین باری که فرزندم آرمین را دیدم خیلی توی ذوقم خورد (می خندد). دیدم کاملا شبیه همسرم است. اما رفته رفته که بزرگتر شد به من هم شبیه شد. به آرمین یکی دو کار برای بازی پیشنهاد شد که من مخالفت کردم.