۰ نفر

جوانی بازیگر زن ایرانی در جشن تولد ۵۴ سالی اش همه را شوکه کرد! + عکس

۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۰۰
کد خبر: 705649
جوانی بازیگر زن ایرانی در جشن تولد ۵۴ سالی اش همه را شوکه کرد! + عکس

مرجانه گلچین ۵۴ ساله شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ مرجانه گلچین در اینستاگرام با انتشار عکس تولدش نوشت:  پدرم عقیده داشت که: یک زن نیرومند، می‌تونه از یک مرد هم قوی‌تر باشه. مخصوصاً اگر توی دلش،  عشق هم باشه! فکر می‌کنم یک زن عاشق،

تقریبا نابود نشدنی باشه. #هشتم_مارس_روز_جهانی_زن و تولدم با هم مبا رک امسا ل خواهش کردم فن پیج های عزیزم زحمت مراسم تولدم و نکشند چون واقعا حال دل هیچ کدوممون خوب نبود عوضش عسل و غزل و نفس و پارسا یه کار بسیار زیبا در کنار کارهای زیبای دیگشون برام انجام دادن و انهم گرفتن یک جشن بدون حضور من در #خیریه_شهید_بهشتی_مشهد  برای ان فرشتهای نا زنین بود که هزاران  بار بیشتر  خوشحالم کردین.

جشن تولد مرجانه گلچین

جوانی بازیگر زن ایرانی در جشن تولد ۵۴ سالی اش همه را شوکه کرد! + عکس

کیک تولد  هم که به سبک و سیاق دهه شصتی طبخ و تزییین شده  کار عسل جان هنرمندمه  این لحظه زیبارو پارسا جانم ثبت کرده جای  چهارتا گلم در عکس خالیه  فقط به خاطر یمنش شمع کیکم و فوت کردم انشالا پر از اتفاق های خوب برای هممون باشه ارزوم موقع فوت کردن شمع فقط یه چیز بود سعادت و سربلندیه  هموطنام و رسیدن بهاری بدون غم بعد از این پاییز و زمستان سخت.

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه  گلچین متولد ۲ اسفند ۱۳۴۷ در تهران ، بازیگر سنما و تلویزیون است. تحصیلکرده چهار ساله هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد که تجربه دوبله و گویندگی را هم دارد.

همسر مرجانه  گلچین

مرجانه گلچین سال ۷۵ – ۱۳۷۴ با کریم آتشی کارگردان ازدواج کرد و در سریال گریز و سقوط به کارگردانی همسرش نیز بازی کرد. با این حال در ادامه با مخالفت همسرش برای بازیگری مواجه و این رابطه منجر به جدایی و طلاق شد.